10 Reacties

2 jaar geleden

Wil je er eentje met app of zonder?

2 jaar geleden

Wij gaan voor deze! Vrienden van ons hebben deze, en ervaren deze als heel fijn. Ook kan je waar je ook bent even mee kijken, dit vond mijn vriend fijn omdat die doordeweeks vaak van huis is met de vrachtwagen😊. https://www.bol.com/nl/nl/p/motorola-nursery-babyfoon-vm85-connect-met-camera-motorola-nursery-app-terugspreekfunctie-nachtvisie-slaapliedjes/9300000071040944/?Referrer=ADVNLPPcef613000a599b6900bca1c2db680006502&utm_source=6502&utm_medium=Affiliates&utm_campaign=CPS&utm_content=txl

2 jaar geleden

Wij wilde absoluut niet met app/ WiFi.. ivm dat het gehackt kan worden en iedereen mee kan kijken en kan praten. Is zat over te vinden online, zelfs knuffels op WiFi worden overgenomen door verkeerde mensen blegh. Wij hebben bij onze dochter al 2,5 jaar de Alecto dvm200 in gebruik, super bereik.. bij de buren.. in de tuin etc. Batterij gaat ook prima lang mee Nu gaan we voor dezelfde, bij mijn dochter is hij nog nodig ivm slapen op een andere verdieping

2 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Wij wilde absoluut niet met app/ WiFi.. ivm dat het gehackt kan worden en ...
Wij hebben deze ook. Ik vind de batterijduur soms wat kort (en vooral ook niet altijd een duidelijk signaal als de batterij leeg is). Maar bereik is prima en de kwaliteit van de camera ook. Zeer tevreden over. Nu bij de 2e hebben we alleen een extra camera nodig.

2 jaar geleden

Wij hebben deze https://www.bol.com/nl/nl/p/alecto-smartbaby10bk-wifi-babyfoon-met-op-afstand-beweegbare-hd-camera-app-met-push-melding-bij-beweging-en-geluid-zwart/9300000027801151/ op de babykamer, erg tevreden over. Vind met wifi erg prettig zodat je ook even mee kan kijken als er oppas is of als we een paar huizen verder zitten bij de buren. En deze https://www.bol.com/nl/nl/p/alecto-dvm71bk-babyfoon-met-camera-temperatuurweergave-zwart/9300000027801142/ hebben we voor de logeerkamer (wekelijks vrienden/familie met kinderen over de vloer) en voor op vakantie. Heeft een prima bereik, zelfs in een nieuwbouwwoning 👌🏻 Die van Eufy heb ik ook goeie verhalen over gehoord van vrienden!

2 jaar geleden

Reactie op Evelien_K88

Wij hebben deze ook. Ik vind de batterijduur soms wat kort (en vooral ook n ...
Ik weet niet hoe oud je eerste set is, maar houdt er rekening mee dat ze vernieuwd zijn. De oude is dvm20, de nieuwe is dvm200m. De nieuwe camera past niet op het oude model, dus goed opletten welke je koopt. Die van ons reageert na 2.5 jaar ook iets minder en een extra camera kost 120. Een complete set met camera heb ik in de aanbieding gekocht voor 135, dan liever dat.. weet ik zeker dat die weer even meegaat. En op onze monitor zitten al aardig wat krassen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Ik weet niet hoe oud je eerste set is, maar houdt er rekening mee dat ze ve ...
Thanks voor de tip. Ik weet het, bijna 2 jaar. Maar voor 135 heb ik geen set met 2 camera's en de dvm camera 201 (die compatibel is met de 200) is ook nog leverbaar. Ze zijn er ook refurbished voor ik geloof 70 euro.

2 jaar geleden

Wij hebben de luvion met de mobiele app. De mobiele app werkt slecht en vaak niet. En het bereik is onwijs slecht. Ze adverteren met een bereik van 500 meter. Hij haalt de achtertuin niet eens. Dat is nog geen 10 meter. Wij gaan kijken voor een camera die alleen op de app werkt en gebruiken op een telefoon die we niet meer gebruiken. Kost ook 3x zo weinig

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Alecto ken ik helemaal niet qua merk maar ik lees toch wel goede verhalen. Ook een vriendelijke prijs. Lastig lastig!

2 jaar geleden

Reactie op MelissaaB

Wij gaan voor deze! Vrienden van ons hebben deze, en ervaren deze als heel ...
Zoveel keuze.. als ik kijk naar de recensies valt deze wel tegen maarja dat zegt ook niet alles. Ik hoef persoonlijk geen app oid, ben wel bang dat er dan snel gehackt kan worden