7 Reacties
vorig jaar
Ik doe beleidswerk in het sociaal domein en ik kan heel veel thuiswerken. Het wisselt een beetje, maar doorgaans ben ik zeker de helft van mijn 32-urige werkweek thuis. Maar: mijn zoontje is dan wel naar de opvang. Ik kan niet én voor hem zorgen én allerlei online meetings doen, stukken schrijven en mails beantwoorden. Dus als dat je doel is, dan wordt het denk ik meer iets als een webwinkel of zo die je volledig in je eigen tijd kunt doen. Mijn werkgever zou er in elk geval niet mee akkoord gaan. 😅
vorig jaar
Reactie op Domensino
Ik doe beleidswerk in het sociaal domein en ik kan heel veel thuiswerken. H ...
Maar op zo’n dag al je wassen er doorheen werken is wel mogelijk denk ik. Dat lijkt mij ideaal. Thuiswerken waardoor je de huishoudelijke dingen tussendoor kan doen. Ook lekker om even achter je computer vandaan te komen (kort natuurlijk). Zodat je in de weekenden daar veeeel minder tijd aan kwijt bent.
vorig jaar
Reactie op Abeh
Maar op zo’n dag al je wassen er doorheen werken is wel mogelijk denk ik. D ...
Weg werken als in ook vouwen enzo?
Dan ben je niet zo gemaakt voor het thuiswerken, denk ik. Want als je thuis werkt, moet je wel gewoon ook echt aan de bak. Wasje aanzetten kan natuurlijk, maar je krijgt op zo'n dag je werk gedaan en niet je huis🤷🏼♀️
vorig jaar
Het huishouden doen lukt mij niet tijdens thuiswerken. Maar het is wel waar dat het wat rust heeft. Je kan toch tussendoor een wasje aanzetten, de vaatwasser uitruimen etc. Ik doe ook vaak boodschappen nadat ik de baby naar de opvang heb gebracht, dus nog voordat ik start met werken. Maar meer dan dat zou mij niet lukken.
vorig jaar
Ik werk bijna volledig vanuit huis, ik ben ambtenaar.
Maar ik kan geen telefoontjes beantwoorden etc als ik een kindje heb rondlopen, dat zou teveel afleiden.
Wel inderdaad een wasje aanzetten en in je pauze ff snel stofzuigen of alvast de groente voor het avondeten snijden.