11 Reacties

één maand geleden

Hi hi , Ons kindje had dit ook , ook met koorts erbij . Giste HAP geweest en nu blijkt dubbele oorontsteking en tegen uitdrogen aan . Miss dat je het voor de zekerheid ook kan laten checken 😊

één maand geleden

Ik zou inderdaad even de huisarts vragen. Mijn dochter van 3 heeft al een paar keer zo heftig buikgriep gehad dat ze echt anti braak medicatie gehad heeft om het te stoppen. 1x ruim een week zelfs, in overleg met de ha. Misschien bij jouw dochter niet nodig, maar een kindje dat niets binnen houdt, moet in ieder geval besproken worden.

één maand geleden

Precies dit had mijn dochter ook, na een weekje werd het beter.. als ze uitdrogingsverschijnselen vertoont of als je je zorgen maakt even langs de huisarts gaan.

één maand geleden

Onze dochter had dit 2 weken geleden en het was buikgriep. Veel hoesten en dan spugen, en ook diarree.. Hier heeft het echt 10 dagen geduurd voor ze weer spuug/diarree vrij was en zelfs 13 dagen voor ze haar normale eetlust weer terug had. Eventueel kun je ORS junior geven tegen uitdroging.

één maand geleden

Ja ik zou ook even naar de dokter gaan. Ons zoontje had dit ook en is uiteindelijk 3 dagen opgenomen in het ziekenhuis met beginnende uitdroging. Dit kan heel snel gaan bij kleine kindjes!

één maand geleden

Er hangt denk ik weer iets in de lucht als ik dit allemaal lees. Ons zoontje vorig weekend de hele dag door diarree en spugen, we dachten de goede kant op te gaan maar sinds 3 dagen nu weer helemaal mis. Savonds en snachts wanneer hij in bed ligt alleen maar aan het spugen, totdat er alleen nog gal komt en verder niks. Vanmiddag wil de huisarts ons zien. Gelukkig wil ze wel water drinken, blijf dat vooral veel aanbieden. Houdt haar plasluiers in de gaten bijv wanneer ze huilt of ze traantjes heeft. Anders zeker even aan de bel trekken als je het niet vertrouwd. Bellen kan altijd.

één maand geleden

Hier ook al 2 keer buikgriep gehad helaas. En nu is ons zoontje constant aan het hoesten en horen we slijm bij het ademhalen. Vanmiddag mogen we even langs de dokter aangezien deze verkoudheid al 2 weken aanhoudt met af en aan koorts. Onze dochter is nu ook aan het hoesten en heeft koorts. Echt een leuk seizoen dit 😵‍💫

één maand geleden

Hmm ja hoort ook zeker bij het seizoen helaas! Kan niet wachten tot het lente is 😜

25 dagen geleden

Reactie op Jonga

Hmm ja hoort ook zeker bij het seizoen helaas! Kan niet wachten tot het len ...
Hoe gaat het nu met je dochter?

24 dagen geleden

Reactie op mlouww

Hoe gaat het nu met je dochter?
Waren gisteren toch naar de huisarts en ze bleek dubbele oorontsteking te hebben. Nu krijgt ze een antibiotica kuur, dus hopelijk gaat de ontsteking snel weg! Ze eet gelukkig ook weer iets beter 🙂

24 dagen geleden

Reactie op Jonga

Waren gisteren toch naar de huisarts en ze bleek dubbele oorontsteking te h ...
Ach arm meisje! Goed dat je bent gegaan. Dan duimen we dat het snel weg is met de antibiotica 🍀