103 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Mars1985

Oh nee joh, mijn dochtertje is 9 juli 7 maanden en heeft gisteren voor het ...
Grappig! Mijn dochter is 8 juli 7 maanden en kan al een paar weken kruipen en zich optrekken tot staan. Maar helemaal geen doorkomende tanden 🤭

3 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Trouwens, sommige baby’s kruipen helemaal niet. Die gaan van tijgeren metee ...
Ik heb het idee dat dat hier gaat gebeuren! Zoontje tijgert al een paar weken en sjeest zo de woonkamer door. Maar lijkt geen interesse hebben in kruipen. Wel probeert hij zich af en toe een soort van op te trekken. Maar kruipen lijkt mij ook zo schattig 🥰

3 maanden geleden

Ons zoontje van 9 december kruipt nu een paar dagen, nu is de rust helemaaal voorbij 😂 van mij had het nog even mogen duren!

3 maanden geleden

Ze duwt zich vaak naar achteren en zit ook vaak op handen en knieën. Kruipen en tijgeren nog niet ☺️.

3 maanden geleden

28 dec en ze rolt de hele kamer door haha. Kan ookal goed zitten. Kruipen doet ze achterstevoren. Op de rug liggen omhoog kijken en afzetten met de benen😂

3 maanden geleden

Reactie op Poogie

Ze duwt zich vaak naar achteren en zit ook vaak op handen en knieën. Kruipe ...
Dan komt het er snel aan denk ik. 😊

3 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Dan komt het er snel aan denk ik. 😊
Nou bij mij dochter en ik mijn nichtje duurde kruipen ondanks hard bouncen op handen en knieën nog maanden, hoor. Het blijft afwachten.

3 maanden geleden

Mijn dochterje wordt 11 juli 7 maanden. Ze kruipt sinds ze 6 maanden was. Ze heeft maar heel kort getijgerd. Nu is ze druk bezig met zichzelf proberen op te trekken tot staan 🫣 Oefenen met op handen en voeten staan. Mijn oudste was er ook vroeg mee. Ikzelf liep met 10 maanden, misschien zit het in de genen 😂

3 maanden geleden

Wauw wat snel al sommige hier! Hier alleen tijgeren in achteruit. Ben benieuwd of hij het over paar weken ook vooruit kan.

3 maanden geleden

De achteruit & bouncen op handjes en knietjes fase duurde hier een maand. Sinds gisteren kruipt hij echt (en snel ook, vooral als hij iets wil ontdekken), 7.5 maanden nu. Zitten kan hij nog niet

3 maanden geleden

Reactie op charlotte111

Wauw wat snel al sommige hier! Hier alleen tijgeren in achteruit. Ben benie ...
Domme vraag: is tijgeren niet per definitie vooruit? Dacht dat tijgeren met handjes vooruit duwen was? Al die verschillende termen 🤯.

3 maanden geleden

Reactie op Jurst

Nou bij mij dochter en ik mijn nichtje duurde kruipen ondanks hard bouncen ...
Is ook dik prima 🤪. Het gaat allemaal te snel naar mijn gevoel 🥹.

3 maanden geleden

Reactie op Poogie

Domme vraag: is tijgeren niet per definitie vooruit? Dacht dat tijgeren met ...
Geen idee eigenlijk, maar hij doet het zelfde alleen dan andere kant op. Volgens mij beginnen baby’s vaak achteruit

3 maanden geleden

Reactie op Poogie

Domme vraag: is tijgeren niet per definitie vooruit? Dacht dat tijgeren met ...
Volgensmij ook achteruit! Heeeel veel babys beginnen achteruit. Er is echt geen goed of fout!

3 maanden geleden

Yes hier een meid ban 6 mnd en een weekje. Tijgert sinds 2 dagen.. ookal gaat ze wel langzaam vooruit 😂 oovang had net zoals dr grote broer weer de primeur haha.. we lazen berichtje met foto en dachten huh? Dat kan niet, maar toch wel haha

3 maanden geleden

Nee alleen tijgeren

3 maanden geleden

Reactie op Juulie

Volgensmij ook achteruit! Heeeel veel babys beginnen achteruit. Er is echt ...
Ja, het ging mij niet over wat goed of fout is (wat er sowieso al niet is), maar vroeg mij eerder af wat tijgeren precies is. Ik dacht dat enkel als ze zich vooruit duwen, dat het dan tijgeren genoemd werd. Als ze zich achteruit duwen dat het dan niet tijgeren is ☺️.

3 maanden geleden

Enkel naar achteren en pivoteren hier

3 maanden geleden

Hier een meisje van 6,5 maand dat vreselijk snel gaat. 🙈 ze kruipt, tijgert, gaat op haar knieën en dan met een rechte rug omhoog. Kan zitten en gaat soms al ergens tegen aan staan. 😂😅 Waar is mijn kleine baby gebleven…

3 maanden geleden

Hier zat ze al met 4,5 maand en tijgert als en malle. Kruipt maar dan achteruit haha nog even de handjes ontdekken en dan gaat ze los. Nu 6,5 maand