103 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Melissje4

Hier zat ze al met 4,5 maand en tijgert als en malle. Kruipt maar dan achte ...
Wow ik blijf het bizar vinden dat sommige kindjes al zo snel zelfstandig kunnen zitten. Ons zoontje kan goed in de eetstoel zitten maar helemaal los zitten lukt echt nog niet

3 maanden geleden

Al die kleintjes ontwikkelen zich zo in hun eigen tempo! Super leuk. Onze dochter kruipt sinds 6,5 maand (is van 9dec) en tijgerde daarvoor al. In 1 week tijd is ze gaan kruipen, kan ze zelfstandig gaan zitten en heeft ze 2 tandjes gekregen. Ik was echt in shock zo snel gaat het 🥴 Oudste was veeel later met alles.

3 maanden geleden

6 maand en 1 week oud en op dit moment vooral om de as draaien en achteruit tijgeren.

3 maanden geleden

Ja hier ook! Dochter is nu 7 maanden. Ze gaat hard! Is in 2 a 3 weken van schuiven naar kruipen gegaan 😅 Onze andere 2 kids waren véél later pas, dus erg leuk om dit ook eens zo snel te zien. Ze is heel gretig 😍

2 maanden geleden

Mijn dochter verlies wel eens haar evenwicht of lanceert zichzelf, hoofd eerst. Wat hebben jullie in huis gehaald voor een meer zachte landing? 😅

2 maanden geleden

Geen kruipende baby maar een hele snelle tijgeraar

2 maanden geleden

Hier sinds gisteren kleine stapjes!! Tijgeren doet ze al even en gaat snel. Ook sinds gisteren echt zelf gaan zitten 🥰 net 7 maanden

2 maanden geleden

Kruipen is hier een weekje of 2 helemaal het ding, maar sinds gister is de volgende fase, overal aan optrekken en op de knietjes & willen staan 😅 …. Ik weet niet wat ik mee maak, het gaat me ineens allemaal snel ☺️

2 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Wow ik blijf het bizar vinden dat sommige kindjes al zo snel zelfstandig ku ...
Hier net hetzelfde zoals je zoontje. Zit goed zelfstandig in de eetstoel maar los lukt voor even. Niet betrouwbaar.

2 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Wow ik blijf het bizar vinden dat sommige kindjes al zo snel zelfstandig ku ...
Die van mij zit nog niet eens in de eetstoel! Ik vind het ook bizar om te zien hoeveel dat kan verschillen.

2 maanden geleden

Hier is hij al ruim een maand (nu 7 maanden oud) met flinke vaart aan het tijgeren! Hij kan wel in kruiphouding komen en kruipt ook over kleine obstakels zoals onze benen, speelgoed etc heen. Hij kan het dus wel, maar doet het verder niet. Nog meer kindjes die echt een voorkeur hebben voor tijgeren? Overigens probeert hij zich wel met alle macht op te trekken aan de salontafel en andere lage meubels. Zitten doet hij dan weer totaal niet.

2 maanden geleden

Reactie op Melissje4

Hier zat ze al met 4,5 maand en tijgert als en malle. Kruipt maar dan achte ...
Hoi mag ik vragen waar heb je die foam tegels gekocht?? 💖🙏🏻🔥 Is dat een set of gecombineerd ofzo? (Met die randjes omhoog)

2 maanden geleden

Gecorrigeerd 7 maanden. Veel draaien naar de buik, draaien naar de rug vindt hij lastig. Draait om zijn as. Zitten lijkt er aan te komen, tijgeren wil hij wel maar lukt nog niet. 🩵💙

2 maanden geleden

7 maanden, kan nog niet zelf zitten, niet aan het tijgeren en niet aan het kruipen, lekker rustig haha.

2 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

7 maanden, kan nog niet zelf zitten, niet aan het tijgeren en niet aan het ...
Hier hetzelfde, haha.

2 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

7 maanden, kan nog niet zelf zitten, niet aan het tijgeren en niet aan het ...
Hier hetzelfde! Onze zoon rolt de hele kamer door en vindt dat wel heel makkelijk zo haha

2 maanden geleden

Inmiddels gaat ons zoontje als een speer met tijgergang door de kamer. Hij gaat regelmatig op zijn knietjes zitten dus we verwachten dat hij snel zal kruipen. Hij gaat ook al vanuit kruiphouding zelfstandig zitten. Ik vind dit zo snel. Onze dochter deed dit pas met 9 a 10 maanden.

2 maanden geleden

Reactie op Melissje4

Hier zat ze al met 4,5 maand en tijgert als en malle. Kruipt maar dan achte ...
Kwam ze echt met 4,5 maand al zelf tot zit als je haar op haar rug neergelegd had?

2 maanden geleden

Reactie op 2lievekindjes

7 maanden, kan nog niet zelf zitten, niet aan het tijgeren en niet aan het ...
Hier hetzelfde hoor! Ze rolde vroeg en zo komt ze overal.

2 maanden geleden

Onze zoon rolt tijgert alle kanten op, hele huiskamer door! Kruipen en zelfstandig tot zit komen doet die nog niet