103 Reacties

2 maanden geleden

Tijgeren vooral en soms met de billen omhoog! Soort wormpje haha, 7.5 maand bijna 🫶🏼

2 maanden geleden

Reactie op Jurst

Zitten komt vaak ook na kruipen. Grappig, mijn zoontje rolt dus niet eens ...
Dat is juist niet zo. Wanneer ze kunnen zitten gaan ze pas kruipen. Mijn zoon die zat, kon zich niet goed zittend houdend. Was ook al achteruit aan het kruipen en aan het tijgeren. Opeens zat die keurig, dag erop was die aan het kruipen.❤️ Elk kind doet het wel anders. Sommige kruipen helemaal niet.

2 maanden geleden

Reactie op Juulie

Hier hetzelfde! 7 maanden maar geobsedeerd door staan en het liefst nog sta ...
Hier tijgert hij ook alleen maar en kruipt niet. Tot ik hem van de week in het gras had gezet. Toen kon die ineens super goed kruipen, op handen en knieën achter de bal aan… eenmaal thuis weer in tijgermodus. Hij kan het dus wel maar laat het gewoon niet zien 😂 Zou je dus nog kunnen proberen, het grasveld!

2 maanden geleden

Hier kruipt en tijgert ze! Morgen 8 maandjes

2 maanden geleden

Reactie op Jurst

Zitten komt vaak ook na kruipen. Grappig, mijn zoontje rolt dus niet eens ...
Mijn zoon heeft precies hetzelfde. Omrollen doet hij niet (kan het wel) maar zitten is het helemaal. Vind het wel heel fijn dat hij gewoon zittend kan spelen. Dan kan ik eventjes iets opruimen terwijl hij rustig speelt 😇

2 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Mijn zoon heeft precies hetzelfde. Omrollen doet hij niet (kan het wel) maa ...
Ja en ik was erg terughoudend ermee, maar van de fysio mogen we hem ook juist laten zitten nu, omdat hij dan veel actiever speeltv en beweegt dan als hij op zijn rug gelegd wordt.

2 maanden geleden

Reactie op Fabvdv

Hier tijgert hij ook alleen maar en kruipt niet. Tot ik hem van de week in ...
Oh wat goed, dat moeten we eens proberen! thuis hebben we alleen kunstgras dus dat werkt niet helemaal haha. Maar vrijdag gaat hij spelen bij zijn neefjes en daar hebben ze veel ruimte (en gras.) Overigens zien we hem steeds meer kruipen, echt hele kleine stukjes maar het begin is er. Maar meneer is vooral geobsedeerd door zich optrekken en staan 🤭 En af en toe zitten

2 maanden geleden

Dochertje is inmiddels 8 maanden en ging vandaag voor het eerst staan!

2 maanden geleden

Wij hebben vandaag bedje lager gezet, omdat ze zich ook aan haar bed recht trok en uit bed probeerde te klimmen🥹. Ik heb beetje gehuild, want het gaat allemaal zo snel 🥹.

2 maanden geleden

Reactie op Poogie

Wij hebben vandaag bedje lager gezet, omdat ze zich ook aan haar bed recht ...
Ik vind dat soort dingen ook altijd heel lastig hoor.

2 maanden geleden

Sinds vandaag hebben we hier ook een baby die zich optrekt en gaat staan 🥹. Hou op hoor. Hoe snel gaat het allemaal deze keer 😱

2 maanden geleden

Reactie op H0bbezak

Sinds vandaag hebben we hier ook een baby die zich optrekt en gaat staan 🥹 ...
Aaawh echt he!

2 maanden geleden

Die van mij rolt nog niet eens.. Laat staan kruipen 😭

VRIEND

2 maanden geleden

Sinds vandaag ook van tijgeren naar echt kruipen gegaan🥹 net 8 maanden, voor m’n gevoel net geboren hoe dan! Haha maar die van jou is helemaal lekker snel 🤍 super knap!

één maand geleden

Hier met 7,5 maanden begonnen 🥹

één maand geleden

Hier een zoontje van 8 maanden die het hele huis door rolt en sinds vandaag op zijn knietjes gaat zitten en op zijn plaatst naar voor en achter beweegt. Ook telkens op zijn zij gaan liggen en omhoog duwen. Ik denk dat hij snel zelfstandig gaat zitten en kruipen gaat beginnen!

één maand geleden

Vandaag probeerde mijn zoontje gewoon zelf te staan zonder zich aan iets op te trekken. Dus in een soort van downward dog positie. Ging nog niet soepel , haha! Maar hij wil zo graag. Aan de hand kan hij al stapjes zetten en met steun aan de meubels probeert hij het ook voorzichtig. Zelfstandig zitten ook, dus wij gaan binnenkort fietsen! Zo bizar hoe snel hij gaat. Maar ach, over een jaar doen alle kindjes allemaal hetzelfde. Dus de dingen die hij nog niet kan/doet, probeer ik mij niet zo druk over te maken.

één maand geleden

Hier loopt hij nu een tijdje achter een wagentje. Maar sinds vandaag stapt hij ook over van de tafel naar de bank 🥹 het gaat zo veel te snel!

één maand geleden

Reactie op Juulie

Vandaag probeerde mijn zoontje gewoon zelf te staan zonder zich aan iets op ...
Hier ook een downward facing dog in huis, hahah. Zwangerschapsyoga werpt zijn vruchten af 😝😅. Wat is het idee? Oefenen om te gaan zitten of staan? Ons meisje trekt zich ook overal aan op en staat, maar zelf gaan zitten doet ze nog niet.

één maand geleden

7.5 maand, kruipt al geruim 1.5 maand en staan is het nieuwe stoer zijn mama 👀😍