22 Reacties

2 jaar geleden

Oh jaa ik ben nou 41+1 en ik kan niet meer lopen

2 jaar geleden

Reactie op Emma1998

Oh jaa ik ben nou 41+1 en ik kan niet meer lopen
Ja ik wil ingeleid worden met 40, langer kan ik echt niet!!

2 jaar geleden

Vandaag ook 39 weken en heb precies hetzelfde. De ene dag nergens last van, andere dag kan ik opeens niets meer.

2 jaar geleden

ja hier zelfde, vorige week paar dagen enorm last en nu vandaag opeens weer zo een pijn dat rechtop zitten en lopen echt heel pijnlijk is.

2 jaar geleden

3e zwangerschap hier.. 36w en 3 dagen nu.. m'n ribben doen soms mega veel pijn rechts.. baby is goed bewegelijk..niet erg maar ik ga kapot van de pijn in mn rib.. vaker harde buiken ook.. soms lijkt het wel alsof ik een wee heb.. ik eet niet veel meer en elke keer wel in porties ivm de pijn. Autorijden gaat amper... je zou maar nog 2 Kids naar de kinderopvang en school moeten brengen.. ja dat doe ik met de auto want lopen kan ik dus ook bijna niet meer vooral naar de zeikant op lopen is verschrikkelijk.. gewoon echt bekkeninstabiliteit... verloskundige heeft vandaag aangegeven ook thuisbezoek controles mogelijk zijn... en dan ben ik nog lang niet aan het eind... of juist wel??... ( m'n eerste zoontje is 6 weken te vroeg geboren.. de 2e was netjes optijd met 38 weken en paar dagen... heb een vrij klein buikje maar ben er nu al klaar mee al die pijn 😢

2 jaar geleden

Hoi hoi Ja hoor heel herkenbaar sinds 34 weken al niet normaal kunnen lopen door bekkeninstabiliteit en te zware baby. Zitten,lopen,staan alles is te veel. Nu 38 weken en volgende week word ik gelukkig wel ingeleid want de pijn is niet uit te houden.

2 jaar geleden

Reactie op noenoet

Hoi hoi Ja hoor heel herkenbaar sinds 34 weken al niet normaal kunnen lop ...
Hoe zwaar is je baby? En is de inleiden ivm de pijn?

2 jaar geleden

Reactie op Roommszz

Vandaag ook 39 weken en heb precies hetzelfde. De ene dag nergens last van, ...
Verschrikkelijk en ook in de nacht die pijn niet te doen

2 jaar geleden

Reactie op lilbb

3e zwangerschap hier.. 36w en 3 dagen nu.. m'n ribben doen soms mega veel p ...
Ik hoop het voor je …. Kan ook zo tot 4

2 jaar geleden

Reactie op Knorretje10

Ik hoop het voor je …. Kan ook zo tot 4
Kan ook zo tot 40 weken duren natuurlijk das minder

2 jaar geleden

Reactie op Knorretje10

Hoe zwaar is je baby? En is de inleiden ivm de pijn?
Vorige week was hij 3500, en als ik mogelijk zou wachten tot aan de einde schatte ze de baby op 4500. Inleiding is in combinatie pijn en de grote van de baby. Maar uiteindelijk wil ik voor inleiding gaan omdat alles echt pijn doet. Niet meer uit te houden helaas.

2 jaar geleden

Reactie op noenoet

Vorige week was hij 3500, en als ik mogelijk zou wachten tot aan de einde s ...
Mijn baby was met 36 weken 3180 is dat dan ook niet heel Zwaar al?

2 jaar geleden

Door bekkeninstabiliteit kan ik ook amper lopen. Heb thuis een trippelstoel gehuurd van de thuiszorg, echt een aanrader (soort bureaustoel alleen dan makkelijker om in rond te rijden/trippelen)

2 jaar geleden

Herkenbaar. Ik ben vanmorgen bij de bekken fysio geweest en die gaf als oefening mee als je loopt draag je buik vanaf je bekken. Dus soort van zijkant van je buik en dn dat botje wat je voelt aan beide kanten en dan als het ware je buik optillen . Ik heb het gedaan en merkte echte oprecht direct verlichting

2 jaar geleden

Reactie op Knorretje10

Mijn baby was met 36 weken 3180 is dat dan ook niet heel Zwaar al?
Jewel, gaan ze geen groei echo's bij jou blijven houden dan ? Want dat hebben ze bij mij wel gedaan vorige week was de laatste groei echo en vandaar die besluit.

2 jaar geleden

Reactie op noenoet

Jewel, gaan ze geen groei echo's bij jou blijven houden dan ? Want dat hebb ...
Nee ze vinden het niet groot of opvallend, gewoon gezond

2 jaar geleden

Vandaag 38 weken precies en ook al 4 dagen last van. Of ik nu zit, lig of sta het word gevoelig. Maar gelukkig pas op het einde pas echt last gekregen, dus mag niet klagen

2 jaar geleden

Ik ben nu 40 weken en ik ging al vanaf 30 weken kapot van de pijn. Ben ook met 32 weken moeten stoppen met werken. De bekkenfysio heeft deels geholpen, maar wat pas echt heeeel goed heeft geholpen is voetreflexologie. Ik ben hier vorige week mee begonnen. Eigenlijk om de bevalling op gang te brengen, maar sinds diezelfde avond veel minder last aan mijn bekken en rug. Ik kan ook terug langer dan 5 min wandelen. Het kan toeval zijn (want ik geloofde er eerst niet in), maar het is het proberen waard! Ik heb gewoon een filmpje op YouTube opgezocht en aan mijn vriend laten zien en hij masseert nu elke avond mijn voetjes en dan vooral de 4 drukpunten: midden van dikke teen, onderkant hiel, binnenkant voet en onder enkelknobbel. En dan is het vooral de onderkant van je hiel wat voor verlichting in je bekken zou zorgen. Succes ermeeQ

2 jaar geleden

Reactie op Demy_xx

Ik ben nu 40 weken en ik ging al vanaf 30 weken kapot van de pijn. Ben ook ...
Pffff i wish, m’n vriend heeft dus soort voeten angst HAHA welke filmpje gebruik je?

2 jaar geleden

Reactie op Knorretje10

Pffff i wish, m’n vriend heeft dus soort voeten angst HAHA welke filmpje ge ...
Hahahaha okee jaa dan wordt het moeilijk. Misschien een vriendin, zus/broer of je moeder eventueel? Dit is een van de filmpjes die ik heb gebruikt. Ik vond het hier heel duidelijk uitgelegd waar je moest duwen: https://youtu.be/-0CEwLJhruI?si=7VJy4x3NqShmwQUa