10 Reacties

9 maanden geleden

Een diffuser op de kamer zetten 😊 wij hebben zelf een geurwolkje met een druppel onder moeders paraplu dat deed hier wonderen.

9 maanden geleden

Reactie op Deya

Een diffuser op de kamer zetten 😊 wij hebben zelf een geurwolkje met een d ...
Die heb ik uurtje voor ze naar bed ging aangehad😊 durf niet niet hele tijd aan te laten😬

9 maanden geleden

Reactie op Cynthiamullie

Die heb ik uurtje voor ze naar bed ging aangehad😊 durf niet niet hele tijd ...
Ohww herkenbaar..! Ik heb een luchtbevochtiger die meet hoe hoog de luchtvochtigheid is en die ik gewoon de hele nacht aan laat staan op nachtmodus en 45% als het nodig is. Hoestsiroop zou ik heel voorzichtig mee zijn (lees: niet geven), wordt voor gewaarschuwd dat het de kwaal erger kan maken / iig niet goed voor de gezondheid.

9 maanden geleden

Welke luchtbevochtiger heb je? Dan ga ik daar is voor kijken. Ik laat wel voortaan raam open. Ook al ligt xe aan straat kant. Luchte al zoveel mogelijk op alle kamers.

9 maanden geleden

Reactie op Cynthiamullie

Welke luchtbevochtiger heb je? Dan ga ik daar is voor kijken. Ik laat wel v ...
Ik heb zelf deze: https://www.bol.com/nl/p/clean-air-optima-ca-606b-luchtbevochtiger-met-ionisator-aromatherapie/9300000071699129?referrer=socialshare_pdp_androidapp ...vooral omdat ik er eentje zocht die ook wat grotere ruimtes kon bevochtigen, toen zoontje nog pasgeboren was en veel in de woonkamer lag. Nu ben ik vooral blij met die nachtmodus zonder lampje, automatisch de luchtvochtigheid op peil houden en een luchtreinigingsfunctie. Maar er zijn ook andere, goedkopere, die ook goed zijn en/of juist speciaal bedoeld voor baby-/kinderkamers, zoals deze: https://www.bol.com/nl/p/alecto-bc23-luchtbevochtiger-babykamer-3-in-1-wit/9300000029729291?referrer=socialshare_pdp_androidapp Als je er een gebruikt, kun je overigens beter het raam sluiten, omdat de luchtvochtigheid buiten ook lager kan zijn dan ideaal, en dan moet de machine dus harder werken. Maar zonder luchtbevochtiger die aan staat is idd raam zo veel mogelijk open en luchten het beste!

9 maanden geleden

Reactie op Domensino

Thankss ik ga me morgen is inverdiepen.

9 maanden geleden

Mijn dochter heeft dit ook!! Al 3-4 dagen, straks naar de huisarts toe! Overdag hoest ze amper, alleen een snotneus. Maar zodra het avond word hoor je haar al hoesten. Als ik haar fles heb gegeven gaat ze zo erg hoesten dat ze alles overgeeft. Hoestbuien duren meestal een halfuur ongeveer & daarna is het weer rustig. Neusspray, tijm siroop en luuf onder haar voetjes werkt niet 🤷🏻‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op Lanie14

Mijn dochter heeft dit ook!! Al 3-4 dagen, straks naar de huisarts toe! Ove ...
Melk geeft slijm, dus dat is niet gek. En als ze een volle buik hebben, komt dat er sneller uit met een flinke hoestbui. Ts, hoeveel last heeft je kindje er zelf van? Als ze zelf wel gewoon slaapt, zou ik me er niet te druk om maken. Mijn dochter kan ook gigantisch hoesten. Wij liggen er dan wakker van. Maar zij niet🤷🏼‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Melk geeft slijm, dus dat is niet gek. En als ze een volle buik hebben, kom ...
Zelf lijkt ze er geen last van te hebben, is meer vervelend voor mij elke keer kots over me heen 😂

9 maanden geleden

Reactie op Lanie14

Zelf lijkt ze er geen last van te hebben, is meer vervelend voor mij elke k ...
Dat stukje was gericht aan de topic startster 😉