11 Reacties

2 jaar geleden
Mijn baarmoeder ligt ook iets naar achteren gekanteld, maar dit heeft bij mij nog geen problemen met echo's opgeleverd. Bij mijn vorige zwangerschap kon het al vrij snel uitwendig herinner ik me.
Heb je wel een volle blaas voor de echo's? Dat schijnt te helpen bij uitwendige echo's begreep ik.
Misschien dat deze echoscopiste wat minder ervaren is met naar achteren gekantelde baarmoeders?

2 jaar geleden
Bij mij helpt een licht gevulde blaas, juist niet te vol. Ligt volgens mij ook altijd wel een beetje aan apparatuur en echoscopist.

2 jaar geleden
Reactie op Milagro
Mijn baarmoeder ligt ook iets naar achteren gekanteld, maar dit heeft bij m ...
De laatste keer had ik een volle blaas maar dit hielp niet, moest ook daarna verplicht plassen. Ik loop in het ziekenhuis dus de echoscopist is zeer ervaren, misschien heb ik dan pech馃槄

2 jaar geleden
Ik was vanmorgen voor mijn termijn echo. 11+2. Ze begon heel enthousiast op mijn buik maar heb ook een naar achter gekantelde baarmoeder dus moest het inwendig. Ze vertelde me dat ik er vanuit moet gaan dat de 13 weken echo ook nog in inwendig zal zijn hierdoor. Maar de 20 weken echo niet meer.

2 jaar geleden
Vorige zwangerschap werd dit al aangevend tijdens de echo鈥檚. Dat mijn baarmoeder erg naar achter gekanteld ligt. Nu weer (nog steeds) het zelfde verhaal. Mijn darmen liggen steeds voor mijn baarmoeder.
Ik moest bij de termijn echo wederom een inwendige echo 茅n ik moet op een soort schuin kussen liggen met mijn billen 馃ぃ.
Voordeel van inwendige echo鈥檚 is wel dat je super mooi beeld hebt.

2 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook. De 13 weken echo was daardoor deels nog inwendig. De 20 kon wel uitwendig.

2 jaar geleden
Even een update het is nog steeds bij mij niet te doen, maar wat blijkt de placenta zit ook nog eens aan de voorkant...... 馃ゲ