27 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar, ons zoontje is 17 december geboren en hij heeft het ook😅🤣 ik volg ook!
2 jaar geleden
Heel herkenbaar ook ja. Vooral vanaf 6uur s ochtends is ie enorm aan t steunen en doen..
Helaas geen tips
2 jaar geleden
Reactie op Somewhere_over_the_rainbow🌈
Heel herkenbaar, ons zoontje is 17 december geboren en hij heeft het ook😅� ...
Mijn dochter ook 17 december hihi
2 jaar geleden
Ook herkenbaar vooral die pers geluiden. Wij hebben haar nu de afgelopen nachten ingebakerd en de geluiden lijken wel wat minder daardoor, ze slaapt tenminste wel beter.
2 jaar geleden
Hier ook vanaf een uurtje of 3. Kreunen, pers geluiden en soms een traantje. Ik denk dan vaak dat hij wakker is, maar hij slaapt dan inderdaad. Ik legde hem toen hij net geboren was dan bij mij, dan is hij rustig. Maar die extreme korte nachten is ook niet vol te houden haha. Voeden extra helpt ook niet, dan gaat hij daarna weer vrolijk verder. Ik ben dus ook benieuwd of er een mooie oplossing is!
2 jaar geleden
Reactie op zonaanbidder
Ook herkenbaar vooral die pers geluiden. Wij hebben haar nu de afgelopen na ...
Ooo super dat dat helpt! Wij hebben dat ook geprobeerd, ze werd woest 😂
2 jaar geleden
Reactie op baby30102021
Ooo super dat dat helpt! Wij hebben dat ook geprobeerd, ze werd woest 😂
Hier vondt ze inbakeren ook echt vreselijk
2 jaar geleden
Reactie op liannex1998
Mijn dochter ook 17 december hihi
Hier ook een van 17-12😊. En af en toe ben ik ook helemaal verbaasd van wat voorn geluiden er allemaal uit komen 😆. Een hele poos stil, en dan ineens precies zo'n geluiden.
Geen idee of er iets aan te doen is, ik denk het niet🙈. Overdag slaapt hij vaak op z'n buik, dan doet hij dit helemaal niet.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Onze dochter is van 7 december, nu dus 5 weken. Halverwege de nacht begint het meestal.. Kreunen/steunen/persen, door de druk die ze zet dan volgens mij ook wat reflux waar ze dan last van krijgt, dus dan nog meer moeilijke geluidjes. Kan zo een paar uur duren. Wij denken inmiddels dat ze dan haar ontlasting op gang probeert te krijgen. Vaak paar uur daarna of volgende voeding heeft ze flinke spuitluier vol (ze krijgt borstvoeding).
Als ik haar ‘s nachts even vastpak en rechtop houd dan stopt het vaak wel of wordt het minder. Helaas kost mij dat wel veel nachtrust… Maar ik lig er echt wakker van, dus liever dat ik haar even kan helpen voor mijn gevoel. Mijn man slaapt er overigens gewoon prima doorheen. 🫣
2 jaar geleden
Mijn zoontje doet het ook vooral tijdens slaapjes overdag en dan vooral tegen het einde van de slaap, volgens mij slaapt hij dan gewoon lichter. Ik doe er niets mee want hij slaapt gewoon, ik denk ook niet dat hij oncomfortabel is. Ik denk dat het minder is als hij bij me ligt/slaapt omdat hij dan gewoon dieper slaapt.
Zelf draag ik vanaf het begin oordoppen als ik naast hem lig (hij ligt in cosleeper) zodat ik er niet wakker van wordt...en van harde geluiden of huilen word ik natuurlijk wel gewoon wakker. Aanrader!
2 jaar geleden
Reactie op Jurst
Oh het idee dat je tot 7-8 kan slapen en de baby daarna nog weg kan leggen� ...
Ik kan de hele dag slapen met mijn baby 😂🙈 geniet er nu nog van nu ze nog veel slaapt nu 4 weken oud
2 jaar geleden
Heel herkenbaar bij onze zoon van 6 weken! Ik heb het idee dat het door het verwerken van de voeding komt. Z'n hoofdeinde staat al omhoog, maar dat helpt wel tegen spugen, niet tegen het gekreun. Wat hier nog wel eens helpt, is zuigen op zn speentje. Maar vlak na een voeding wil hij die niet altijd...
2 jaar geleden
Heel herkenbaar bij onze zoon van 6 weken! Ik heb het idee dat het door het ...
Oja dat hebben wij ook inderdaad, ze slaapt in de cosleeper (althans, poging tot 😂). Afgelopen nacht hebben we de cosleeper op het hoogste standje gezet, dan kan ze mij misschien beter zien liggen ofzo. Mevrouw weigert eigenlijk continu de speen, dus dat is soms even afzien haha