8 Reacties
2 jaar geleden
Oohh ik volg.
Wij hebben dit bij onze 2 zoon gehad. Hij moest op een gegeven moment helemaal niks meer van z'n vader weten. Dat heeft vanaf 6 weken tot zijn eerste verjaardag geduurd. Ineens was het over en was z'n vader z'n beste vriend. Maar dat jaar duurde lang!!
Nu bij onze 3e zoon gaat het weer die kant op 🙁 kind krijst het uit als z'n vader hem de fles wil geven. En ik wil voorkomen dat het net zo gaat als bij onze 2e. We hebben toen bijna elke dag wel ruzie/discussies gehad.
Dus helaas geen tip maar ik herken het!!
Oh ja en toen ik dit destijds aangaf bij het cb was hun enige tip; niet overnemen laat hem maar even huilen want anders went hij eraan dat als hij huilt mama hem toch wel overneemt. Ja sorry maar hij raakte helemaal overstuur, knalrood en niet rustig te krijgen. Mijn man probeerde het soms wel een half uur en je gaat niet elke voeding ofzo hem een half uur laten krijsen. Hij kon hem trouwens ook niet in bad doen dat ging dan ook gepaard met flink wat krijsen. Kortom mijn man kon niet in de buurt van z'n eigen zoontje komen 😩
2 jaar geleden
Reactie op Esma55
Oohh ik volg.
Wij hebben dit bij onze 2 zoon gehad. Hij moest op een gegev ...
Ooh ik hoop toch niet dat het zo lang gaat duren! Nee wij proberen dit echt geen half uur hoor, frustrerend voor iedereen. Dan is onze zoon weer te overstuur om te drinken. En mijn man raakt ook gefrustreerd als hij zo onrustig word, dus dan neem ik het toch wel over. Ik ben nog met verlof en m'n man is werken overdag dus de meeste flesjes geef ik. Maar vermoeiend is het soms wel.
Onze zoon is wel rustig als mijn man hem onder de douche meeneemt gelukkig. Hopelijk blijft Dat wel zo.
Ik wilde het ook overleggen binnenkort met CB. Maar even laten huilen, is voor iedereen niet fijn.
2 jaar geleden
Reactie op Linda_02
Ooh ik hoop toch niet dat het zo lang gaat duren! Nee wij proberen dit echt ...
Nee precies dat deden wij ook niet. En vermoeiend is het zeker. Op de momenten dat mijn man thuis was kon ik alleen even weg als ik zeker wist dat de kleine sliep. Kon echt een jaar lang niet fatsoenlijk weg of het moest samen met de baby. Kon het echt niet anders dan moest iemand bij ons komen die dan kon helpen met de kleine.
Fijn dat sommige dingen nog wel kunnen met je man en de kleine. Kunnen ze toch nog genieten van die kleine dingen 🥰 hopelijk heeft het cb wel goede tips voor jou en hopelijk duurt het niet al te lang en gaat het zo over