6 Reacties

2 jaar geleden
Ik voelde de eerste lichte plopjes al met ruim 14 weken, eerste zwangerschap en placenta aan de achterkant.
Ben nu ruim 16 weken en voel hem meestal als ik eind vd dag even plat ga liggen. Dit is de ene dag meer dan de andere dag. Soms voel ik hem ook al gedurende de dag maar lang niet altijd!!
Dat je hem/haar rond dit termijn nog niet dagelijks voelt is heel normaal en echt niks om je zorgen over te maken

2 jaar geleden
Je hoeft pas vanaf 24 weken dagelijks leven te voelen, de verloskundige zei dat de meesten vanaf ongeveer 20 weken de baby gaan voelen. Ik ben nu 17 weken, placenta aan de voorkant en voel de afgelopen dagen af en toe wat bewegen, niet dagelijks en niet altijd even duidelijk en dat is bij deze termijn volkomen normaal. Ook niet voelen bij deze termijn is nog helemaal normaal.

2 jaar geleden
Bij mn eerste zwangerschap voelde ik mn dochter al bijna altijd constant vanaf 15 weken, nu bij mn tweede zwangerschap 16 weken en ik voel nog bijna niets.
Dit is normaal. Het kan ook pas vanaf 20 weken constant worden. Vanaf 24 weken is het pas nodig om je baby elke dag te voelen. 馃槉