12 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben ze bij de oudste beide geprobeerd, net als de medela flessen en vast nog meer. De enige fles die meneer wilde was de goedkoopste van Kruidvat 馃ぃ Vaak krijg je in gratis pakketten wel een fles, je zou die eerst kunnen proberen. Sowieso van een fles er slechts 茅茅n kopen en als dat goed gaat je partner (of iemand anders) naar de winkel sturen voor meer
2 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap kon mijn dochtertje alleen uit Dr browns fles drinken omdat de Avent fles te snel ging voor haar.Nu ga ik eerst proberen met Avent fles want ze hebben nu nieuwe flessen met nieuwe flessen speen die zich aanpast met de drink wijze van je baby dus deze gaan nu langzamer en lekken niet als de baby niet aan het zuigen is.Dr browns is een goeie fles maar te veel dingen om schoon te maken voor de rest raad ik ze wel aan.Deze keer kies ik ook voor glazen fles die zijn duurzamer en meer hygi毛nisch en makkelijk schoon te maken
2 jaar geleden
Wij hebben de smalle dr brown flessen. Ons zoontje had een verborgen tongriempje en doordat de speen iets langer is, komt hij dieper in de mond waardoor ze beter drinken.
Ik vond dat groene ding in het midden maar niks
2 jaar geleden
Dr brown flessen. Met water en poeder roeren en absoluut niet schudden ivm lucht dat je er dan in schudt en krampjes kan veroorzaken. En het groene ding er in is ideaal.
Nu voor de 2e weer nieuwe dr brown flessen gekocht 馃憣馃徎