8 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben geslaagd met dit badpak, digitaal bij Ulla Popken. Ik wilde een badpak waar ik ook goed in kon zwemmen, dus geen open rug. Normaal koop ik daar geen kleding, dus was onzeker over mijn maat. Heb een aantal maten in mijn mandje gedaan, laten bezorgen bij de winkel, ben daar gaan passen en uiteindelijk 1 badpak afgerekend.

2 jaar geleden

Famke C in Leeuwarden is de moeite van een uitstapje die kant op waard, daar helpen ze je (op afspraak) naar een perfect zittend badpak/bikini/etc. In de randstad heb je Superbra, m.i. minder fijne winkel in vergelijking maar wel net zo fijne keus qua merken. Qua merken die waar ik goede ervaringen mee heb betr. badkleding; Elomi, Freya, Fantasie. Goede support en zit erg lekker.

2 jaar geleden

Reactie op Leake

Ik ben geslaagd met dit badpak, digitaal bij Ulla Popken. Ik wilde een badp ...
Ik heb deze ook gekocht. Zit heerlijk!

2 jaar geleden

BH support, online winkel ook speciaal voor vrouwen met een grote cupmaat. Ik heb 80G wanneer ik niet zwanger ben en ik heb een goed zittende bikini daar gekocht voor mijn vakantie 1.5 weken geleden https://www.bhsupport.nl

2 jaar geleden

Asos heeft wel een aantal bikinitops in die maat!

2 jaar geleden

Thanks!! Ik ga jullie tips allemaal langs. Ik denk ook dat het verschillende bestellingen worden, hier een top en daar een broekje.. maar ik heb in ieder geval weer hoop:) dank!

2 jaar geleden

Ik heb ook cup F en ik heb bij de decathlon 2 badpakken besteld.

2 jaar geleden

Reactie op Eve1974

Ik heb ook cup F en ik heb bij de decathlon 2 badpakken besteld.
Ze zitten echt goed. Ik heb wel mast 48 besteld. Had 46 voor mijn zwangerschap.