10 Reacties
2 jaar geleden
Een mooie gegraveerde heren armband met naam en geboorte datum van de kindjes? Of ketting?
2 jaar geleden
Wat een lieve man, inderdaad niet vanzelfsprekend. Maar zo hoort het wel! Ik lees al wat goede ideeën hier. Ik zit in een heel andere richting. Bij Le Bump Studio kan je een beeldje laten maken van je man, die je zoon vasthoudt. Zie linkerbeen op foto.
Het is wel prijzig, maar je hebt verschillende opties qua materiaal. Dus je kan het ook zo duur maken als je zelf wil/kunt. Het is in ieder geval een mooi moment vastleggen op een originele manier.
https://lebumpstudio.com

2 jaar geleden
Ik heb mijn vriend gelokt naar een mooie massagesalon zodat hij echt eens even goed kon ontspannen een uur lang. Daarna stond ik buiten te wachten en zijn we met z’n 3en ergens gaan lunchen.
2 jaar geleden
Knuffel voor jou! Fijn dat je zo’n lieve man hebt. Ik heb geen ideeën maar vind het erg lief dat je aan hem denkt.
En vergeet ook jezelf niet he, ondanks dat je man veel voor je doet en je steunt ben je zelf ook heel dapper en hard aan het werk 😘
2 jaar geleden
Ik ga mijn man volgende week trakteren op een paasbrunch (afhalen) en een massage bij een masseur!