Mijn dochtertje van 8 weken heeft berg op haar hoofdhuid wat nu een beetje gelig begint te worden. Graag zou ik het willen behandelen maar wat helpt er het beste tegen. Ik kreeg van iemand de tip berkenwater, heeft er iemand hier ervaring mee?
Ik die gewoon weken in bad, dan met silicone scrubber of baby borstel zachtjes scrubben. Na bed goed olie smeren en na 30 min met baby borstel zachtjes losgekomen berg weg borstelen. Na elk badje ziet het er al veel beter uit
Ik heb het aangestipt met een mengsel van water en appelazijn, daarna droogde het snel in en kon je het al langzaam wegvegen. Was het advies van de osteopaat. Alleen zat het bij ons op de wenkbrauwen dus is makkelijker aanstippen dan als het hoofd echt goed vol zit.
Ik heb 2 dagen geleden de bergzalf van dr leenarts gebruikt 2 uurtje laten intrekken en toen was t al allemaal zacht en kon ik t zo wegkammen. De dag erna was het wel rood maar dat is denk ook wel logisch sinds er echt heel veel vanaf kwam. Nu is haar hoofdhuid weer rustig en zie je echt duidelijk verschil! Iedereen bedankt voor de tips ☺️
Ik heb 2 dagen geleden de bergzalf van dr leenarts gebruikt 2 uurtje laten ...
Heb jij ook gehad dat er haartjes mee kwamen met het kammen? Heb een proefstukje gedaan, maar ben bang dat als ik haar hele hoofdje doe ze straks geen haar meer heeft.
Ik gebruik de producten van la roche posay. De Lipikar wasgel en crème. Ook gebruik ik de wasolie van dit merk en de lipikar lijn. De olie prikt niet oogjes. Ik maak een klein sopje van water en deze was olie en doe met een washandje dan voorzichtig de wenkbrauwen wassen. Werkt echt super goed!