15 Reacties

vorige maand

Hi kapster hier , Wat wij vaak als advies geven is olie in het haar en voorzichtig los kammen goed vet houden dan gaat het vanzelf weg😊

vorige maand

Ik heb dit op 1 week weg gekregen met de producten speciaal voor berg van mustella aangeraden door de apotheker toen.

vorige maand

Idd olie op de hoofdhuid smeren en goed laten intrekken. Daarna kun je met een kam vaak elke keer wat wegkrijgen.

vorige maand

Bij mijn dochter is het destijds binnen no time verdwenen toen we zwitsal gingen gebruiken ipv allemaal gevoelsmatig mildere producten 🙈

vorige maand

Onze oudste had hier rond deze leeftijd ook nog aardig last van. De bergzalf van Dr Leenarts hielp als een trein, daarmee was het in 1x weg.

vorige maand

Reactie op Ryrywire

Onze oudste had hier rond deze leeftijd ook nog aardig last van. De bergzal ...
Deze inderdaad!

vorige maand

Wij hebben baby huid olie op zijn haren gedaan. Even goed in laten trekken en kon je het er zo uitkomen. Het is nog goedkoper ook

vorige maand

Wij kregen het advies om de hoofdhuid dagelijks te wassen met babyshampoo, wij deden dat met een zachte borstel. Ging het goed van weg!

vorige maand

Reactie op Ryrywire

Onze oudste had hier rond deze leeftijd ook nog aardig last van. De bergzal ...
Hier als baby dezelfde oplossing gedaan. Werkte top.

vorige maand

Ik deed olie op zijn hoofd en krabde het gewoon weg met een stuk karton 🤣🤣🤣

vorige maand

Nachtje in de olie laten en dan s ochrends wegkammen

vorige maand

Mijn dochter heeft het ook nog een beetje en doe er eigenlijk niets tegen en ook nooit gedaan. Gaat vast ook wel vanzelf weg denk ik, hoop ik😝

vorige maand

Mijn zoontje van 15 maanden heeft ook nog berg. Je ziet het alleen bijna niet omdat hij ook een bos haar heeft. Is berg iets waar je echt actief iets mee moet? Ik was namelijk zelf in de veronderstelling dat het geen kwaad kan en je er ook niet echt iets tegen hoeft te doen.

vorige maand

Reactie op Fleurrein

Mijn zoontje van 15 maanden heeft ook nog berg. Je ziet het alleen bijna ni ...
Weet ik niet. Maar ik heb het bij beide kindjes wel weg gehaald en daarna is het ook nooit meer terug gekomen. Al na een halfjaar ofzo. Het is ook echt heel makkelijk te verwijderen.

vorige maand

Reactie op Fleurrein

Mijn zoontje van 15 maanden heeft ook nog berg. Je ziet het alleen bijna ni ...
Als je kindje er geen last van heeft (jeuk bvb) in principe niet hoor. Onze oudste had het rond de 2 jaar nog, onze jongste was toen een maand of 5 en had er wel jeuk van, dus toen hebben we ze beiden tegelijk in de bergzalf gezet en waren we er vanaf.