109 Reacties

2 jaar geleden

Hoi mama's die al bevallen zijn, allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes! Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met jullie? En gewoon uit nieuwsgierigheid wat was het geboorte gewicht en met hoeveel weken? Liefs Sam

2 jaar geleden

Hoi mama's die al bevallen zijn, allereerst van harte gefeliciteerd met de ...
Dat staat veelal in het geboorte topic!

2 jaar geleden

Reactie op X20002021

Dat staat veelal in het geboorte topic!
Bij de laatste paar niet, en wou graag weten hoe het nu met de baby's gaat!

2 jaar geleden

Ik beval over 3 weken hihi spanning heerst hier mega erg plus angst ook wel een beetje

2 jaar geleden

Reactie op Andrea 32

Ik beval over 3 weken hihi spanning heerst hier mega erg plus angst ook wel ...
Word je ingeleid omdat je over 3weken bevalt? Of ben je dan uitgerekend 😀 Zoiezo heel spannend alle datums komen dichterbij

2 jaar geleden

Ik ben 12 december uitgerekend idd haha

2 jaar geleden

Reactie op Andrea 32

Ik ben 12 december uitgerekend idd haha
Ik oooook!

2 jaar geleden

Reactie op dorien136

Ik oooook!
Ow wat leuk hahaha

2 jaar geleden

Reactie op dorien136

Ik oooook!
Hier nog een🙋🏻‍♀️. Maar ik ga er vanuit dat het langer zal doen. Geniet nog even van de zwangerschap, voor je het weet is het zo ver 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Baby-Juni-22

Hier nog een🙋🏻‍♀️. Maar ik ga er vanuit dat het langer zal doen. Geniet n ...
Duren*

2 jaar geleden

Ik ben 1 december uitgerekend, ben nu 38+5 en ik zit hier echt af te tellen! 🙈😩 ik hoop in ieder geval dat ze zich snel gaat melden, want mijn geduld raakt wel op😮‍💨. Hier in huis heerst er ook een soort spanning. Het is nu echt afwachten wanneer het gaat gebeuren en soms is dat best wel irritant. Echt een mentaal spelletje. Ik heb 4 dagen geleden denk ik wel een oefenwee gehad van een halve minuut. Deed best wel pijn maar daarna gebeurde er niet veel meer. Ik ben verder niet medisch, maar wil wel in het ziekenhuis bevallen en dan graag in bad. 🙏🏼 Wie is er nog meer dicht bij de uitgerekende datum?🥹

2 jaar geleden

Reactie op EsmeraldaB

Ik ben 1 december uitgerekend, ben nu 38+5 en ik zit hier echt af te tellen ...
Ik ben 38+3, uitgerekend 3 december en hier ook serieus aftellen. Ik heb een heel zware zwangerschap gehad met elk kwaaltje dat je kan hebben. Ik ben ook echt in spanning aan het wachten tot het gaat beginnen 🙏🏻

2 jaar geleden

Reactie op EsmeraldaB

Ik 12 december hihi

2 jaar geleden

Reactie op Kim.94

Ik ben 38+3, uitgerekend 3 december en hier ook serieus aftellen. Ik heb ee ...
Ik 12 december uitgerekend hihu

2 jaar geleden

Reactie op Kim.94

Ik ben 38+3, uitgerekend 3 december en hier ook serieus aftellen. Ik heb ee ...
Ik ben 8 december uitgerekend. En hier hetzelfde verhaal, echt elk kwaaltje gehad dat je maar kan hebben. Ik kan niet wachten om ons kleine ventje te ontmoeten, ik hoop alvast dat ie iets eerder komt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sofie95

Ik ben 8 december uitgerekend. En hier hetzelfde verhaal, echt elk kwaaltje ...
Hihi, daar hoop ik ook op. En voor jou ook! 🍀🍀 alvast veel succes! 🥰

2 jaar geleden

Spannenddd dames 🥹 succes iedereen 🍀🤞🏼

2 jaar geleden

Ik 21ste maar beval de 11de pfff echt al aftellen

2 jaar geleden

Reactie op EsmeraldaB

Ook club 1 december!! Spannend 🤍

2 jaar geleden

Op woensdag 22 november is onze mooie dochter Feline geboren. Vanaf maandag op dinsdagnacht rommelde het al de hele tijd. Achteraf voorweeen, had ik wel vaker dus vond het niet zo speciaal. Dinsdagavond werd het erger, vanaf 23:00 zijn we gaan timen, omdat het toch wel erg regelmatig leek te komen. Om 00.30 de verloskundige gebeld. Zij is gekomen, 2cm ontsluiting. Om 6u 's ochtends 3cm dus het ging erg langzaam. Toen besloten om naar het ziekenhuis te gaan om daar de vliezen te breken en als dat niet zou werken dat ik eventueel een ruggenprik kon krijgen. Om 10u ruggenprik gekregen, omdat ik de weeën echt niet meer vol hield. Dat is echt een wondermiddel en raad ik iedereen aan. Ik kon even op adem komen. Daarna binnen 5 uur van 3 naar 10 cm. Persfase was heftig. Uiteindelijk 2,5 uur geperst en is ze op het eind een stukje geholpen doormiddel van een knip en vacuümpomp. En daar was ze dan, onze kleine meid. Meteen huilen en een mooie kleur. Het mooiste gevoel ever. Nu nog wel veel pijn down under, moe en vol hormonen maar het gaat goed met ons. Ik kijk er opzich goed op terug al merk ik dat ik foto's kijken nog niet kan. Het is nog allemaal wat vaag maar het is het allemaal meer dan waard.💖 Ik ben heel benieuwd naar andere verhalen. En mama's die nog moeten bevallen: heel veel succes en sterkte. Hou focus en als je pijnstillers nodig hebt, doe het, het is geen schande.