6 Reacties

2 jaar geleden

Ja mijn 2e had ook een wet lung. Na de bevalling beetje op gang geholpen met zuurstof, na paar uurtjes naar huis en daarna nooit meer iets van gemerkt.

2 jaar geleden

Reactie op sarah19854

Ja mijn 2e had ook een wet lung. Na de bevalling beetje op gang geholpen me ...
Oke super fijn dat je reageert wannt vind t best eng, hoe kwam t bij jou? Bij mij omdat me bevalling best snel ging

2 jaar geleden

Ik weet niet hoe het kwam maar mijn beide bevallingen zijn heel snel gegaan. Binnen 2,5 uur. Persfase bij de 2e ging ook snel. Kan best zijn dat het daaraan ligt, geen idee eigenlijk. Maar ik heb er gelukkig dus verder niets van gemerkt. Nadat ze dus even zuurstof ondersteuning had gehad.

2 jaar geleden

Hier ook na een hele snelle bevalling en slechts 2 keer persen. In eerste instantie niks aan de hand maar thuis begon het kreunen. Gelukkig al snel alles weer onder controle :)

2 jaar geleden

Reactie op Newgirl90

Hier ook na een hele snelle bevalling en slechts 2 keer persen. In eerste i ...
Jaa ik had hetzelfde. Wat was er bij jou toen gedaan ervoor?

2 jaar geleden

Reactie op Ellabella1234

Jaa ik had hetzelfde. Wat was er bij jou toen gedaan ervoor?
Hij is gezien door de kinderarts en moesten het 24 uur de tijd geven. Binnen die tijd is het vanzelf overgegaan gelukkig. Hij gaf ook aan dat het helpt als ze flink huilen zodat ze het er een beetje uit kunnen hoesten maar dat deed hij ook niet echt. Nu is alles helemaal goed gelukkig!