17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben de 4moms mamaroo schommelstoel te leen van mijn zus. kan je ook verstellen en dus vergelijkbaar met de wieg denk ik. En ik kan je vertellen het was even zoeken wat zij het fijnste vond kwa instellingen, maar wauw ze slaapt in no time. En zolang het blijft wiegen blijft zij lekker slapen 😊 ideaal om idd je handen vrij te hebben voor bijv onze oudste dochter

2 jaar geleden

Wij hebben dit bedje, maar het is tot nu toe geen succes. Hij slaapt in de draagzak en de wagen heerlijk, maar het bedje beweegt toch op een andere manier en maakt hem niet rustig. Er zit ook White noise in en daar wordt hij ook niet rustig van. Maar elke baby is natuurlijk anders.

2 jaar geleden

De mamaroo schrijf ik trouwens over. Die schommelwieg beweegt volgens mij meer op en neer. Dat lijkt misschien wat meer op de bewegingen in de draagzak.

2 jaar geleden

https://www.baby-dump.nl/product/schommelstoelen/1383/joie-serina/62573/joie-serina-2in1-speckled/215093/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiArLyuBhA7EiwA-qo80JJtWh7xqREUAmBnOuJkN7sD7B7e4hFoSCJ81FGwmKBYmhud1pUn5xoC-qAQAvD_BwE echt heel fijn kan je 2 kanten op draaien dus schommel voor en zijkanten met leuke muziekjes of jungle geluiden maar kan je ook loshalen als wipstoel 🙏 Lionelo bedje had een vriendin maar haar baby vond het niks denk voor elke baby weer verschillend?

2 jaar geleden

Klonk interessant, dus even opgezocht. Maar vond m te prijzig voor hoelang hij mee kan gaan. want lijkt alsof er alleen hele kleine baby's in passen. of de foto moet een vertekenend beeld geven...

2 jaar geleden

Slaapt je kindje ook in de wagen? Als hij echt alleen in de draagzak slaapt, ligt het meer aan de horizontale houding vrees ik.

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

Slaapt je kindje ook in de wagen? Als hij echt alleen in de draagzak slaapt ...
In het begin wel tijdens een wandeling maar nu niet meer..

2 jaar geleden

Wij hebben nu voor onze 3e de moonboon. Deze wiegt ook op en neer. Ik vond het vooral fijn om m'n handen wat meer vrij te hebben en ze valt door het gewieg makkelijk in slaap. Realiseer je wel dat het wiegen ook een verkeerde slaapassociatie kan worden, want ooit zullen ze moeten leren die zonder te doen. Als ze niet anders weten dan kan dat lastog worden (hoeft overigens niet). Wij zijn het wiegen daarom nu aan het afbouwen(terug naar de laagste stand en meer in haar bedje). Ze is nu 10 weken.

2 jaar geleden

Je hebt ook iets wat je op de wagen kan doen, bijv v Zazu (baby rocker). Zelf geen ervaring mee, maar wellicht ook t bekijken waard :)

2 jaar geleden

Reactie op 🤍🤍🤍🤍🤍

Dan vrees ik echt dat het om de houding gaat meer dan het bewegen. Heeft hij geen verborgen reflux?

2 jaar geleden

Reactie op 🤍🤍🤍🤍🤍

Overigens, mijn dochter sliep alleen in de wagen en draagdoek. En ons zoontje nu slaapt wel even, maar is toch vaak ook alert en doet geen lange dutjes in de wagen ook enzo. Hij is enorm prikkelgevoelig. Hoe moeier hij is, hoe harder en hysterischer hij huilt. Dus wellicht dat geluiden of licht of dat soort prikkels ook nog iets doet. Hoe dan ook sterkte, ik weet dat je zei geen tips, maar ik weet van de eerste hoe zwaar het is om een kindje te hebben dat echt niet slaapt. En heel soms kom je toch een tip tegen die net wel iets uit kan maken. Soms niet eens nu, maar dat je er over een tijd aan denkt en het dan wel nuttig is.

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

Dan vrees ik echt dat het om de houding gaat meer dan het bewegen. Heeft ...
Het is een meisje haha, maar ja dat denk ik wel. Ze heeft alle Kenmerken. We hebben uiteindelijk toch z’n bedje gekocht en het werkt idd ook voor geen meter..

2 jaar geleden

Reactie op Lisetteee

Je hebt ook iets wat je op de wagen kan doen, bijv v Zazu (baby rocker). Ze ...
Ik heb een baby rocker aan onze co sleeper bevestigd en werkt best goed. Al valt ze zonder nu ook wel in slaap, het bedje wiegt wel goed met dat ding er aan.

2 jaar geleden

Reactie op 🤍🤍🤍🤍🤍

Het is een meisje haha, maar ja dat denk ik wel. Ze heeft alle Kenmerken. ...
Oh sorry! 🙈 En balen, ik had liever geen gelijk gehad. Bedje goed schuin zetten en kindje op de zij laten slapen?

2 jaar geleden

Reactie op Jurst

Oh sorry! 🙈 En balen, ik had liever geen gelijk gehad. Bedje goed schuin ...
Werkt ook niet helaas.. vandaag begonnen met Johannesbroodpitmeel maar het mengt niet goed met borstvoeding, daar iemand toevallig tips voor ?

2 jaar geleden

Reactie op zonaanbidder

Ik heb een baby rocker aan onze co sleeper bevestigd en werkt best goed. Al ...
Hey! Welke rocker heb je? En hoe kan je het aan het bedje bevestigen?

2 jaar geleden

Reactie op leen456

Hey! Welke rocker heb je? En hoe kan je het aan het bedje bevestigen?
Ik heb de zazu baby rocker bevestigd aan de cosleeper. Door dat ontwerp van de rocker kan hij makkelijk bevestigd worden (makkelijker dan de rockit bijv). Nadeel is wel dat de rocker na 40 min ermee ophoudt