11 Reacties
2 jaar geleden
Lissabon is heel mooi, maar inderdaad erg heuvel achtig! Ik zou het zelf overslaan op deze termijn, zeker met werk en dus een groep die niet is afgestemd op een zwangere. Succes met de keuze maken!
2 jaar geleden
Ik zou zelf thuis blijven. Maar zou het qua energie ook echt niet trekken haha
2 jaar geleden
Ik zit nu met 28 weken in de zuid Frankrijk, dagen dat ik aan het zwembad lig wil het prima, maar wanneer mijn man en ik een stadje in gaan heb ik al snel last van mijn banden door het vele lopen en ook de hellingen in stadjes en vele trappen. Maar ik denk dat het ook beetje afhangt van hoe je er fysiek aan toe bent. Of je veel klachten hebt of niet. Ik moet echt vaker stoppen en even op adem komen. Looptempo is ook veeel langzamer dan normaal.
2 jaar geleden
Bedankt allemaal.. eigenlijk voel ik het ook zo dus denk dat ik maar over sla.. als ik met mijn partner was geweest hd ik het wel gedurft maar dit is toch anders
2 jaar geleden
Ik heb net een werkreis binnenkort naar het middellandse zeegebied afgezegd. Zou dan 28 weken zijn. Ik had het hier de afgelopen dagen met het weer al mega zwaar, daar wordt het daar natuurlijk niet beter op. En ik denk van mezelf dat ik dan mezelf laat meeslepen en toch weer mee ga op alle uitjes en werkbezoeken ipv tussendoor mijn rust pakken. Dus ik heb afgelopen vrijdag de knoop doorgehakt en met mijn manager besproken dat ik toch afzie van de reis. Heel jammer, maar het is wat het is.
2 jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Ik heb net een werkreis binnenkort naar het middellandse zeegebied afgezegd ...
Jaa ik ga het ook doen geloof ik.. het is jammer dat we het missen maar komt vast wel weer iets!
2 jaar geleden
Reactie op Trotsemama382021
Jaa ik ga het ook doen geloof ik.. het is jammer dat we het missen maar kom ...
Heel jammer idd, maar als ik nu al zie hoeveel moeite ik met een stukje lopen soms heb... 🫣 mijn man zei heel terecht "maar je bent ook gewoon ondertussen een baby aan het bouwen, hè!", heel terecht. De rest komt vanzelf weer.