16 Reacties
2 jaar geleden
Hi! Ik had hier ook last van. Kwam bij mij door teveel mijn handen wassen. Geen idee of dit het is bij jou. Klinkt heel gek 😂. Doe het nog steeds wel veel op een dag. Maar niet meer zoveel als voorheen. Ik had er wel echt jeuk van. Heel vervelend. Maar nu dus helemaal geen last meer gelukkig!
2 jaar geleden
Reactie op Colin96
Herkenning. Ik heb het al jaren. Geparfumeerde producten kunnen het verster ...
Voor mezelf gebruik ik niet zo heel veel geparfumeerde dingen.. maar zwitsal natuurlijk wel.. maarja ik kan de kleine ook niet, niet meer insmeren haha. Daar zit ik een beetje mee 😅
2 jaar geleden
Reactie op Bobo-
Hi! Ik had hier ook last van. Kwam bij mij door teveel mijn handen wassen. ...
Ik heb er gelukkig geen last van! Maar het ziet er gewoon niet uit.. alsof je iets besmettelijks hebt. En handen wassen doe ik niet heel erg extreem, natuurlijk wel voor en na luier verschonen of als ik weg ben geweest.. of toiletbezoek. Maar daarvoor waste ik ook wel regelmatig m'n handen hoor! Het is echt sinds ik baby spulletjes gebruik voor de kleine.
2 jaar geleden
Reactie op Kim151223
Voor mezelf gebruik ik niet zo heel veel geparfumeerde dingen.. maar zwits ...
Snap ik hoor! Het is ook heel lastig. Ik heb het inmiddels maar gewoon geaccepteerd, maar ik heb daarbij ook atopisch eczeem en kloven, dus het blijft er dan toch wel akelig uitzien 😂
2 jaar geleden
Reactie op Colin96
Snap ik hoor! Het is ook heel lastig. Ik heb het inmiddels maar gewoon geac ...
Haha ja dat is dan minder! Ik ben van mezelf ook snel eczeem gevoelig. Vooral als t kouder wordt.. de ene keer heb ik m'n rug, nek en gezicht er helemaal onder en de andere keer kom ik er met een paar plekjes vanaf. En om dat elke keer hormoonzalfjes van de dokter te gaan smeren heb je dan ook geen zin in (ook al werkt dat wel heel goed).
2 jaar geleden
Ik heb hier sinds mijn tienerjaren al last van, vooral als het weer omslaat, vaak bij de dokter geweest en veel geprobeerd, maar uiteindelijk het enige wat een beetje helpt bij mij is micanozolcreme. Achter gekomen toen onze oudste een keer een schimmeltje luierinfectie had 😅 Kan je gewoon bij de drogist kopen, wie weet helpt het ook voor jou.
2 jaar geleden
Reactie op Kim151223
Ik denk dat onze huisartspraktijk dat niet doet. Althans ik heb nog nooit v ...
Joh, gewoon bellen en vragen. Scheelt hen weer een consult inplannen. Ik wist ook niet dat het kon, totdat de assistente het voorstelde aan de telefoon. Soms zit de planning zo vol dat ze dat juist graag hebben