74 Reacties

11 maanden geleden

hoi! De mijne gaat ook naar het kdv en heeft destijds 2 virussen opgelopen. erg verkouden en ze klonk benauwd maar bleef vrolijk haar flessen dronk ze ook nog gewoon leeg. daarnaast kreeg ze ook nog onstoken ogen. contact gehad met de huisarts en zolang ze zo vrolijk bleef en haar flessen leeg drinkte was er niks om ons zorgen over te maken. mijn vriend werd naar een week ook ziek en is toen wel naar de huisarts geweest en toch nog maar even na vraag gedaan waarom mijn dochter ook nog steeds zo ziek was. ze had de pech dat ze 2 virussen had opgelopen. het heeft 2,5 week geduurd en daarna was ze er helemaal weer. maar luister altijd naar je gevoel. mijn gevoel zei op dat moment dat ze echt de griep te pakken had gehad maar met aandringen van anderen heb ik de huisarts gebelt

11 maanden geleden

Reactie op Daflaan

hoi! De mijne gaat ook naar het kdv en heeft destijds 2 virussen opgelopen. ...
Thanks voor je reactie. Heeft de huisarts toen ook iets gedaan of moest ze gewoon uitzieken? Ik let altijd op de alarmsignalen van koorts, suf, niet drinken/plassen etc. Zolang dat nog goed is doet een huisarts weinig is mijn ervaring, maar dat bleek zien is gewoon iets wat ik niet zo goed kan plaatsen..
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

11 maanden geleden

Is ze moe? Ziek geweest en net gestart op de opvang. Kost allemaal veel energie! Die van ons wordt ook altijd bleekjes als ze heel moe is

11 maanden geleden

Reactie op xeala

Is ze moe? Ziek geweest en net gestart op de opvang. Kost allemaal veel ene ...
Volgens mij reageerde je ook op mijn andere topic over buikgriep, thanks! Maar het bleek zien was dus een voorbode van een virusje. Ziet nog steeds zo wit als een spook..

11 maanden geleden

Voor degenen die hierop reageerden: helaas zag ons dochtertje bleek omdat zij acute leukemie blijkt te hebben. Ongelofelijk.. De huisarts heeft dit totaal gemist, moedergevoel heeft ervoor gezorgd dat we dit nu weten.

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Voor degenen die hierop reageerden: helaas zag ons dochtertje bleek omdat z ...
Oh jeetje. Wat ongelofelijk heftig! Heel veel sterkte voor jullie in dit moeilijke traject 🩷

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Omg.. wat vreselijk! Heel veel sterkte💔 Hoe ben je hier alsnog achtergekomen?

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Heel veel sterkte, Ik volgde even stil mee omdat mijn zoontje ook zo wit is. Zal het nog maar eens benoemen bij de kinderarts en huisarts. Heel veel sterkte. Zal een zwaar traject zijn maar geef niet op. Wij duimen met jullie mee.

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Sterkte. Heel veel kracht voor jullie om dit goed door te komen!

11 maanden geleden

Dank jullie. Ze bleef wit, huisarts zei maandag dat het gewoon een virus was. Er waren ook weinig echte alarmsignalen, behalve dus echt intens bleek, weinig drinken en minder energie. En ik vond dat ze wat oppervlakkig ademde. Noem het moederinstinct, maar ik vertrouwde het niet en ben toch dinsdag naar de HAP gegaan. Mijn vriend vond het onnodig. De oplettende arts daar vond het bleek zien niet passen bij een virus en heeft de kinderarts gebeld, die heeft direct doorgepakt met bloedonderzoek en daaruit kwam leukemie.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Dank jullie. Ze bleef wit, huisarts zei maandag dat het gewoon een virus wa ...
Jeetje wat verschrikkelijk 😢😢 heel veel sterkte en dat ze maar héél snel de juiste behandeling mag krijgen. Ik heb het helaas toen ik heel jong was mee moeten maken bij mijn beste vriendin (10 jaar) en ik weet niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen omdat niks dit minder eng zal maken wat iemand ook tegen je zal zeggen maar je bent een fantastische moeder en ik weet zeker dat ze met jou en haar vader alles aan kan wat op haar pad komt 🍀🩷

11 maanden geleden

Jeetje wat een rollercoaster. Wat goed dat je op de HAP serieus genomen bent en dat je erheen bent gegaan. Wat een heftige tijd gaan jullie tegemoet. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht samen toe!

11 maanden geleden

Oh jee ik ben er stil van. Wat goed dat je zo naar je moedergevoel geluisterd hebt! Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd!!

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Dank jullie. Ze bleef wit, huisarts zei maandag dat het gewoon een virus wa ...
Jeetje wat heftig. Maar wat ontzettend goed dat je geluisterd hebt naar je gevoel, power mama! Heel veel sterkte de komende tijd

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Er zijn hier geen woorden voor 😞. Ben blij dat je, ondanks je omgeving, in je moedergevoel bent blijven geloven. Het is dankzij jou dat jullie er achter zijn gekomen! Ik wens je veel goede moed toe, alleszins! Hoe gaat het met jou? Met je baby? Heb je een netwerk waar je terecht kan/die je kan steunen en/of helpen? Wat gaan ze nu doen?

11 maanden geleden

Reactie op Britt10

Oh jeetje wat heftig 💔 Heel veel sterkte voor jullie de komende tijd 🍀

10 maanden geleden

Reactie op Poogie

Er zijn hier geen woorden voor 😞. Ben blij dat je, ondanks je omgeving, in ...
Lief, dank je wel. We zijn inmiddels 9 dagen in het Prinses Maxima Centrum en de behandeling is gestart. Het gaat een heftig traject van 2 jaar worden met chemotherapie en immuuntherapie, want mijn dochtertje heeft een genetische vorm. Bizar om te zien dat je baby van 6 maanden oud chemotherapie krijgt. Ze is gisteren ook geopereerd en heeft al diverse ruggenprikken en beenmergpuncties gehad. Ik ben heel erg bang en verdrietig, maar word goed ondersteund hier. En gelukkig zijn we hier met het gezin, dus mijn zoontje geeft afleiding. De eerste resultaten zijn gelukkig erg goed! Stapje voor stapje… 🍀

10 maanden geleden

Reactie op Britt10

Lief, dank je wel. We zijn inmiddels 9 dagen in het Prinses Maxima Centrum ...
Wat ontzettend heftig om mee te maken, heel zwaar. Ik vind het echt oneerlijk dat zo’n kleintje zó ziek is. Wat moet dit hartverscheurend zijn voor jullie. Fijn dat je goed ondersteund wordt. Je kan als mens maar zoveel aan, hopelijk hebben jullie een fijn netwerk die wat dingen uit handen kunnen nemen. Virtuele knuffel voor jou! Ik duim voor jullie dat je dochter goed mag herstellen 😘

10 maanden geleden

Jeetje mina. Wat ontzettend heftig om dit te lezen. Dit is je grootste nachtmerrie. Heel veel sterkte voor jullie en jullie dochtertje. Ik hoop zo dat de behandeling gaat aanslaan en dat zij er sterker uit komt. Dit gun je niemand toe. Mijn hart breekt en ik wens jullie alle kracht toe ❤️

10 maanden geleden

Sterkte en alle kracht deze tijd ❤️