7 Reacties

vorig jaar

Ik heb voordat ik moest bevallen een ijzer infuus gekregen, nu na de bevalling heb ik ijzer pillen gekregen van 695 mg per tablet, lijkt wel iets te helpen maar het kan 2-3 maanden duren eer ik me terug de oude zou voelen vertelde ze.. Met die tabletjes gaat het wel steeds beter bij mij.

vorig jaar

Reactie op clbfjg

Ik heb voordat ik moest bevallen een ijzer infuus gekregen, nu na de bevall ...
Ohja het heet losferron die tabletten en helpt bij bloedarmoede 😁
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Hi, hier ook na de bevalling een HB van 4.1 door de fluxus. Heb ijzertabletten voor de komende tijd en te horen gekregen dat het echt wel een tijd duurt voor je weer de 'oude' bent. Maar moet zeggen dat ik mij echt al een stuk beter voel dan 3 werken geleden.

vorig jaar

Reactie op clbfjg

Ohja het heet losferron die tabletten en helpt bij bloedarmoede 😁
Ja ijzer tabletten heb ik al gekregen maar heb t idee dat k nog zwakker ben dan daarvoor

vorig jaar

Kan inderdaad wel even duren 😕 ik heb na mijn bevalling 2 zakken bloed gekregen en moest ijzertabletten nemen en een siroop en na 7 weken ben ik nog steeds enorm moe en af en toe duizelig, ben benieuwd wanneer ik mezelf terug ben 😅

vorig jaar

Hier van mijzelf al wat tekort aan ijzer, je kunt eventueel ijzertabletten of flordkx nemen om het wat aan te vullen! Daarnaast ervoor zorgen minstens een keer per eeek echt ijzerrijk te eten (denk an sebalinzie)

vorig jaar

Ik zelf heb ook veel bloed verloren tijdens de bevalling. Van een HB van 9.2 teruggezakt naar 6.2. in principe een prima waarde, maar voor mijn lijf een behoorlijke vermindering. Mijn kraamzorg raadde mij Blue Iron aan. Is een drankje dat je iedere dag moet drinken gemixt met sinaasappelsap (neemt het sneller op). Daarnaast goed groene groenten eten en stroop op je brood! Hoop dat het je een beetje helpt! Sterkte!