11 Reacties

23 dagen geleden

Volgens mij kan je borstontsteking krijgen zolang je borstvoeding geeft. Heb het zelf gelukkig (nog) niet gehad maar hen gehoord dat koelen helpt tegen de pijn. Witte kool bladeren op je borsten leggen kan ook helpen. Sterkte en succes!

23 dagen geleden

Reactie op Tamje

Volgens mij kan je borstontsteking krijgen zolang je borstvoeding geeft. He ...
Dankjewel voor je tip ga het gelijk uit proberen.

23 dagen geleden

Een borstontsteking kan helaas altijd inderdaad tijdens bv. Koelen koelen koelen is de eerste tip, even verwarmen vlak voor voeden / kolven om ervoor te zorgen dat alles goed open gaat als het ware (helaas 9maal gehad tijdens mijn fulltimekolf avontuur)

23 dagen geleden

Reactie op Sanmeij

Een borstontsteking kan helaas altijd inderdaad tijdens bv. Koelen koelen k ...
Dankjewel voor he tips

23 dagen geleden

Dit kan ook nog spruw zijn, wordt het erger bij aanleggen en drinken?

23 dagen geleden

Reactie op Kruimel90

Dit kan ook nog spruw zijn, wordt het erger bij aanleggen en drinken?
Ja heel erg pijnlijk

22 dagen geleden

Witte koolbladeren uit de koelkast werkt echt fantastisch! Ik heb het in het begin een paar keer gehad en dan deed ik gewoon de hele dag wisselen met koele bladeren en ‘s nachts ook in een topje. Helpt echt!

22 dagen geleden

Reactie op Lolo87

Witte koolbladeren uit de koelkast werkt echt fantastisch! Ik heb het in he ...
Ik ga vandaag even halen had dat niet in de koelkast liggen.

22 dagen geleden

Voel je ook echt een harde of dikkere plek? Ik herken niet dat voeden/ kolven/ het leven van de borst erg pijnlijk is dan. Dus wellicht inderdaad spruw? Hopelijk kan de huisarts je helpen!

22 dagen geleden

Reactie op Jurst

Voel je ook echt een harde of dikkere plek? Ik herken niet dat voeden/ kolv ...
Ja zit ook harde plek in de buurt van mijn oksel. Gelukkig afspraak bij dokter zo meteen

22 dagen geleden

Ik ben bij de dokter geweest. Is een beginnende borstontsteking, heb antibiotica voor gekregen. Dank aan iedere voor hun tips🤗