10 Reacties
3 jaar geleden
Ik draag de topjes van de action, daar kan ik mijn borst super makkelijk gewoon uithalen. En dan een voedingshemdje er over heen. Ik draag zelf nooit bhs. Maar als je wel echt een bh wil zou ik gewoon naar wat winkels gaan om te passen. Dan kan je zelf kijken welke je fijn vind. Ik heb een borstvoeding bh van prenatal gekocht vgm. Maar ik vind alle bhs verschrikkelijk zitten dus ik draag hem eigenlijk nooit😊 daarom dus gewoon simpele topjes van de action. Maar misschien geeft dat jou niet genoeg ondersteuning? Ik heb mn borstvoeding bh in maat 85E. Normaal heb ik cupmaat B dus ze zijn heel erg gegroeid na de bevalling en in de kraamtijd dus. Ik heb hem daarom pas na de bevalling gekocht. Ik vind nogsteeds de topjes van de action het fijnst, ik heb nu dus ook cupmaat 85E, maar als ze bij jou net zo gaan groeien als bij mij zou ik wel aanraden om te wachten met eentje kopen😂
3 jaar geleden
Ik heb ook een grote cupmate F. Ik heb ze bij mijn Eerste gekocht bij bonprix. Prima en toen de goedkoopste.
3 jaar geleden
Een wat onbekender merk is Magic bodyfashion. Ik heb nog geen ervaring met de voedingsbh's maar wel met andere producten van Magic. Ik ben daar altijd zeer over te spreken. En ze hebben best een ruim assortiment qua voedingsbh's die heel redelijk geprijsd zijn.
3 jaar geleden
Ik heb een fijne zwangerschap/borstvoedingshb van mamado zot echt fijn en zonder beugel