11 Reacties

vorig jaar
Ben ik ook heel benieuwd naar! Ik heb nog niks besteld maar ben flink aan het zoeken. Veel is ook met ruimte voor buik en dat heb ik niet meer nodig. Heb wel van mijn schoonzusje twee merken getipt gekregen: Noubased en TajineBanane (wel redelijk prijzig).
Verder ook vaak iets van een crop top of truitje, die omhoog en dan eronder wel een voedingstopje.

vorig jaar
Ik heb vaak gewoon een borstvoedingstopje (bijv. H&M) aan met iets met knoopjes of een rits (blouse of trui ofso), of een wat wijder vallend of gecropped iets (en dan gewoon omhoog) erboven. Ik merk dat ik op die manier eigenlijk heel veel van wat ik al heb gewoon aan kan. Ik heb ook deze, die draag ik onder leuke jasjes in een hoge jeans of pantalon, werken ook prettig https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1030507004.html

vorig jaar
Ik vind het dus heel irritant om kleding omhoog te moeten houden, en speciale kleding veel te duur. Ik heb overslag vesten gekocht (bijv van only) en blouzen/overhemden, maar die zijn vaak an sich nog te koud dus daar draag ik er dan 2 van over elkaar haha, of 1 met een zacht open vest. En h&m voedingshemden.

vorig jaar
Bij mijn oudste dochter mijn normale kleding blijven dragen, wat ik dan omhoog/opzij hield.
Ik vond dat niet fijn.
Dus deze keer meteen toen de borstvoeding goed liep in de kraamweek al een berg voedingstops gekocht.
O.a. H&M, Bonprix & Carriwell.
Ze zijn inderdaad wel "saai" (zwart of wit).
Maar als je het combineerd met een leuk open vest dan staat het toch mooi.

vorig jaar
Ik doe meestal mijn trui of shirt omhoog. Ik heb er dan een voeding bh en voedingshemd onder zodat ik niet de hele buik bloot heb. Op deze manier kan ik het grootste deel van mijn kledingkast gewoon aan. Op een aantal jurkjes met een hoge hals na.
Ik heb ook een aantal wikkel vestjes en wikkel truien waarbij de gewoon 1 borst vrij kan maken door de trui opzij te doen. Maar persoonlijk vind ik dit minder prettig omdat je dan toch echt wel meer blood ziet dan met het de trui gewoon omhoog. Dus daar moet je je natuurlijk een beetje comfortabel bij voelen.