17 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben het bed ondersteunt met 16 klossen. De klossen zijn niet echt gemaakt voor onze boxspring en de randen en hoofdbord passen er niet in helaas. Toch door de goede verdeling rn gewicht van het bed zelf gaat het al bijna een week goed zonder dat ik bang ben dat er iets verschuift. Wij hebben het ook maar geprobeerd creatief op te lossen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Roommszz

Wij hebben het bed ondersteunt met 16 klossen. De klossen zijn niet echt ge ...
Wij hebben er trouwens voor gekozen om de onderkant van het bed op de klossen te laten leunen en niet de poten i.v.m. dat ons dit steviger leek.

2 jaar geleden

Reactie op Roommszz

Wij hebben het bed ondersteunt met 16 klossen. De klossen zijn niet echt ge ...
Kijk hier was ik al bang voor. Jeetje mina wat een werk ofniet?🤣🤣🤣 ik heb 5 klossen in huis, lang niet genoeg. Dankje voor het doorsturen!

2 jaar geleden

Wij hebben het boxspring ook op klossen staan en wij hebben het gewoon onder de vier pootjes staan maar kan nog altijd aanpassen wat ik heb er in totaal tijd 8 klossen in huis

2 jaar geleden

Reactie op xxxxxxxb

Kijk hier was ik al bang voor. Jeetje mina wat een werk ofniet?🤣🤣🤣 ik he ...
Ik kon bij het klossen bestellen kiezen tussen 8 en 16 dus heb er voor de zekerheid toen 16 besteld. Mijn man en 3 vrienden van hem hebben het vorige week op zijn verjaardag even tussendoor voor mij gefixt, heel fijn.

2 jaar geleden

Onze boxspring heeft L vormige te grote poten en past dus niet op klossen. Ons bed gaat op 8 op zijn kop gezette lege kratten bier. Gelukkig kunnen wij die lenen van de supermarkt waar een vriend manager is maar anders was het een gedoe om er aan te komen.

2 jaar geleden

Wij kwamen maar iets van 10-20 cm ofzo tekort, dus hebben een extra eenpersoons matras er op gelegd ipv klossen

2 jaar geleden

Ons bed heeft 5 pootjes. Die 5 gaan we op klossen zetten. Moet stevig genoeg zijn hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Roommszz

Wij hebben er trouwens voor gekozen om de onderkant van het bed op de kloss ...
Je bed staat normaal toch ook op poten? Dat is ook stevig. Dus de klossen onder de poten is genoeg.

2 jaar geleden

Wij hebben onze boxspring ook gewoon met de pootjes op bedklossen staan. Met de eerste zwangerschap ook gehad, was gewoon stevig genoeg. Hebben alleen het hoofdbord niet verhoogd

2 jaar geleden

Reactie op maxie04

Je bed staat normaal toch ook op poten? Dat is ook stevig. Dus de klossen o ...
De midden poten staan bij ons sowieso ook te dicht op elkaar om het goed te ondersteunen😅 daarbij heb ik een enorme draaikont naast me liggen haha

2 jaar geleden

Wij kwamen maar iets van 10-20 cm ofzo tekort, dus hebben een extra eenpers ...
Dit, en bij ons zeiden ze dat ze nog het liefste hebben dat je beneden bevalt, evt op tafel met een matras ofzo. Ik zet mijn bed voor de 2e keer niet op klossen. Ik had na de eerste ook echt niet meer in of uit bed kunnen komen als dat wel zo was geweest. En temperatuur meten doen we wel zelf. En ik ga wel op tafel liggen als er echt iets is. Ik moet 4x per nacht mijn bed uit om te plassen. Dat zijn halsbrekende toeren vanuit zo'n verhoogd bed. Ik snap het vanuit de arbo, maar voor de zwangere vrouw is het juist helemaal niet handig.

2 jaar geleden

Ons vorige bed kon niet op klossen, daar hebben we bierkratten onder gezet, werkte prima 👌🏻 Ons nieuwe bed is al hoog genoeg😅

2 jaar geleden

Ik heb "lagere" bed klossen besteld, die zijn ook wat kleiner dan die hele grote, omdat wij ook een boxspring hebben maar die heeft 16 poten, dus die grote waren te breed, hebben nu kleintjes eronder van 7cm waardoor alles in totaal 85 cm hoog is!

2 jaar geleden

Wij zetten het eenpersoons logeerbed op klossen! Zou dat nog een optie zijn (als je een bed hebt?)

2 jaar geleden

Ons bed is ook te laag maar kan niet op klossen omdat er lades onder zitten. Bij de intake van de kraamhulp zei ze om er een extra matras op te leggen, 1 persoons. Is dan in dit geval niet voor het bevallen maar voor de controles thuis :)

2 jaar geleden

Onze boxspring is ongeveer 60cm hoog en dit is voor verloskundige en kraamzorg prima. Mocht kraamzorg het wel te laag vinden, pakken we het matras van zoon er wel bij