17 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben het bed ondersteunt met 16 klossen. De klossen zijn niet echt gemaakt voor onze boxspring en de randen en hoofdbord passen er niet in helaas. Toch door de goede verdeling rn gewicht van het bed zelf gaat het al bijna een week goed zonder dat ik bang ben dat er iets verschuift. Wij hebben het ook maar geprobeerd creatief op te lossen 😅

2 jaar geleden
Reactie op xxxxxxxb
Kijk hier was ik al bang voor. Jeetje mina wat een werk ofniet?🤣🤣🤣 ik he ...
Ik kon bij het klossen bestellen kiezen tussen 8 en 16 dus heb er voor de zekerheid toen 16 besteld. Mijn man en 3 vrienden van hem hebben het vorige week op zijn verjaardag even tussendoor voor mij gefixt, heel fijn.
2 jaar geleden
Onze boxspring heeft L vormige te grote poten en past dus niet op klossen. Ons bed gaat op 8 op zijn kop gezette lege kratten bier. Gelukkig kunnen wij die lenen van de supermarkt waar een vriend manager is maar anders was het een gedoe om er aan te komen.
2 jaar geleden
Wij kwamen maar iets van 10-20 cm ofzo tekort, dus hebben een extra eenpersoons matras er op gelegd ipv klossen
2 jaar geleden
Wij kwamen maar iets van 10-20 cm ofzo tekort, dus hebben een extra eenpers ...
Dit, en bij ons zeiden ze dat ze nog het liefste hebben dat je beneden bevalt, evt op tafel met een matras ofzo. Ik zet mijn bed voor de 2e keer niet op klossen. Ik had na de eerste ook echt niet meer in of uit bed kunnen komen als dat wel zo was geweest. En temperatuur meten doen we wel zelf. En ik ga wel op tafel liggen als er echt iets is. Ik moet 4x per nacht mijn bed uit om te plassen. Dat zijn halsbrekende toeren vanuit zo'n verhoogd bed. Ik snap het vanuit de arbo, maar voor de zwangere vrouw is het juist helemaal niet handig.
2 jaar geleden
Ik heb "lagere" bed klossen besteld, die zijn ook wat kleiner dan die hele grote, omdat wij ook een boxspring hebben maar die heeft 16 poten, dus die grote waren te breed, hebben nu kleintjes eronder van 7cm waardoor alles in totaal 85 cm hoog is!
2 jaar geleden
Wij zetten het eenpersoons logeerbed op klossen! Zou dat nog een optie zijn (als je een bed hebt?)
2 jaar geleden
Onze boxspring is ongeveer 60cm hoog en dit is voor verloskundige en kraamzorg prima. Mocht kraamzorg het wel te laag vinden, pakken we het matras van zoon er wel bij