22 Reacties
3 jaar geleden
Bruine afscheiding is normaal, kan gewoon je oude menstratie bloed zijn. Krampen kunnen komen door je groeiende baarmoeder. Maak je niet te veel zorgen 鉂わ笍 van zorgen maken gaat het uiteindelijk ook niks veranderen dus het is juist weer extra stress. Probeer te genieten! 馃槝 Bij helder rood bloed kan je wel even de verloskundige bellen, maar bruin bloed is gewoon wat oud bloed!
3 jaar geleden
Reactie op Mikjej
Bruine afscheiding is normaal, kan gewoon je oude menstratie bloed zijn. Kr ...
Dankjewel voor je geruststellende berichtje 鉂わ笍 Bruine afscheiding is voor nu al een paar uur gestopt gelukkig, nu hopen dat het zo blijft. Krampen komen en gaan, maar daar las ik inderdaad over dat dit door de groeiende baarmoeder kan komen. Het is meer de combinatie van krampen en bruine afscheiding die mij afschrikt. Ik probeer niet te stressen, helaas ben ik altijd al een stresskip geweest 馃槅 Ik hoop zo dat het dit keer goed zit 馃
3 jaar geleden
Herkenbaar. Ben 6+1 en ook sinds gister bruine afscheiding. Maar alleen bij afvegen. Mijn vorige was ook een miskraam en had ook eerst wat bruin bloed. Dus snap je angst enorm goed
3 jaar geleden
Hey hier 5+6 en ook krampjes en bruine afscheiding, (2 dagen geleden een echo +bloed afname gehad omdat ik toch klein beetje bloed verlies had),volgens de gynaecoloog is het een mooie zwangerschap er was zelfs hart activiteit te zien op de echo 馃槏 hcg was 4700
Het maakt je telkens zo onzeker en bang maar positief blijven馃崁
3 jaar geleden
Ik ben inmiddels al 8+3 maar kreeg bij jouw termijn ook bruine afscheiding en daarna zelfs roze en rood bloedverlies. Dit heeft 3 weken lang aangehouden. Heb zelf ook 2 miskramen gehad die ook begonnen met bruine afscheiding dus ik zag de bui alweer hangen, maar alles zit nog helemaal goed
3 jaar geleden
Reactie op iems231
Heb vandaag weer hetzelfde. Nu inderdaad wel alleen bij het afvegen. Wannee ...
10 mei pas helaas dus nog even geduld
3 jaar geleden
Heb sinds gistermiddag weer de normale kleur maar soms beetje beige.. dus heeeeel licht bruin...
3 jaar geleden
Reactie op Ak_
Ik ben nu 5+1 weken zwanger. Ik heb ook last van menstruatiekrampen, vandaa ...
Ik had dat ook. Verloskundige zei dat ik me geen zorgen erom hoefde te maken. Zolang het niet helederrood met stolsels is. Bij mij heeft het enkele dagen aangehouden en daarna was het weer over. Als je twijfelt kan je altijd even de verloskundige bellen 馃槝
3 jaar geleden
5.5 week zwanger heb sinds vorige week bruine afscheiding en soms bloedingen. Maar dit kunnen bloedvaatjes zijn. Ik was ook bezorgd maar verloskundige heeft me echt gezegd geen zorgen zolang je geen menstruatiebloed hebt dus veel .. anders bellen.
3 jaar geleden
Even een update met 7+4. Ik had vanochtend weer wat bruine afscheiding en net mijn eerste echo gehad. Alles zit goed en een kloppend hartje gezien. Verloskundige vertelde dat dit ook kan komen door druk op je buik (niezen en overgeven bijv). Nou heb ik vanochtend 2x overgegeven dus ben ik gelijk gerustgesteld.
3 jaar geleden
Hey dames, hier ook vanochtend bruine afscheiding en later is het iets meer geworden en lichter van kleur. Ben ong morgen 7 weken zwanger. Ik maakte me zorgen en heb daarom de vk gebeld. Kan morgenochtend daar terecht. Ik maak me best druk omdat dit mijn 5e zwangerschap is en ik dit nog nooit eerder heb mee gemaakt馃槶