Hoi! Ik ben heel nieuwsgierig hoe anderen hun kleintjes buiten gaan laten kruipen in de naderende herfst. Dan bedoel ik vooral in wat voor kleding? Nu werkt voor ons een buiten kruip broek (simpel goedkoop broekje die vies mag worden) en bij wat kouder weer ook sokjes. Maar als het straks nattig is wil ze denk ik nog net zo lief naar buiten. Iemand tips voor een druk kruipertje?
Ja inderdaad, van die buitenspeelpakjes zijn er! Heb er 茅茅n gekregen, lijkt me heel fijn als het iets frisser en natter is straks. Als je op die term zoekt, vind je ze wel.
Voor iedereen die pakjes gebruikt: zijn de knietjes dan niet binnen no time kapot? Ik zie het hier iig zo voor me dat ze direct stuk zijn, ze kruipt heel wat af
Wij doen/deden eigenlijk ons baby niet buiten laten kruipen in de herfst/winter. We gaan wel naar buiten maar dan in de kinderwagen. Kruipen doen we lekker binnen. Als ons zoontje kan lopen dan gaan we lekker stappies zetten buiten (en binnen).
Deze dingen zijn echt fan-tas-tisch. Voor in de herfst/winter buiten spelen, op de fiets, in de wagen, noem het maar op. Deze hebben we bij onze oudste zo veel gebruikt, geen geklooi met schoenen in de fase dat ze nog niet (echt) kon lopen en altijd warm en droog. Echt super dingen.
Deze dingen zijn echt fan-tas-tisch. Voor in de herfst/winter buiten spelen ...
Ja die heb ik ook besteld. Alsmede dan een regen broekje. Die van de Lidl zijn nog te groot dus eerst een andere gedaan. Ben benieuwd! Bedankt voor al jullie tips 馃檹馃徏