14 Reacties

vorig jaar

Wij leggen gewoon een kleed op het gras bij ons met sokjes en een spijkerjasje mocht er een windje staan. Kunnen ze lekker kruipen

vorig jaar

Bij Lidl hebben ze van lupilu buiten broekjes, waterdicht met fleece aan de binnenkant, 12 euro

vorig jaar

Ja inderdaad, van die buitenspeelpakjes zijn er! Heb er 茅茅n gekregen, lijkt me heel fijn als het iets frisser en natter is straks. Als je op die term zoekt, vind je ze wel.

vorig jaar

Wij hebben ielm pakken, staan ook op vinted echt ideaal. En regenoverschoen met fleece voor de voetjes

vorig jaar

Zo dus 馃槉

vorig jaar

Reactie op Girlsflame

Wij leggen gewoon een kleed op het gras bij ons met sokjes en een spijkerj ...
Als het echt wat frisser word hebben we van die soort dunnere skipakjes of doen we een broek aam met lange dikke sokken en een winterjasje.

vorig jaar

Voor iedereen die pakjes gebruikt: zijn de knietjes dan niet binnen no time kapot? Ik zie het hier iig zo voor me dat ze direct stuk zijn, ze kruipt heel wat af

vorig jaar

Reactie op Girlsflame

Wij leggen gewoon een kleed op het gras bij ons met sokjes en een spijkerj ...
Nee een kleed heeft hier geen zin. Ik lig er zelf prima op, maar ze gaat overal heen

vorig jaar

Reactie op Loes9

Bij Lidl hebben ze van lupilu buiten broekjes, waterdicht met fleece aan de ...
Ja ik zie ze, alleen nadeel is dat er geen voetjes aan zitten. Wat doe je dan, sokjes zijn niet waterdicht? En hoe lang gaan de knietjes mee?

vorig jaar

Reactie op MelVG

Voor iedereen die pakjes gebruikt: zijn de knietjes dan niet binnen no time ...
Nee dat valt reuze mee

vorig jaar

Reactie op MelVG

Ja ik zie ze, alleen nadeel is dat er geen voetjes aan zitten. Wat doe je d ...

vorig jaar

Wij doen/deden eigenlijk ons baby niet buiten laten kruipen in de herfst/winter. We gaan wel naar buiten maar dan in de kinderwagen. Kruipen doen we lekker binnen. Als ons zoontje kan lopen dan gaan we lekker stappies zetten buiten (en binnen).

vorig jaar

Deze dingen zijn echt fan-tas-tisch. Voor in de herfst/winter buiten spelen, op de fiets, in de wagen, noem het maar op. Deze hebben we bij onze oudste zo veel gebruikt, geen geklooi met schoenen in de fase dat ze nog niet (echt) kon lopen en altijd warm en droog. Echt super dingen.

vorig jaar

Reactie op Ryrywire

Deze dingen zijn echt fan-tas-tisch. Voor in de herfst/winter buiten spelen ...
Ja die heb ik ook besteld. Alsmede dan een regen broekje. Die van de Lidl zijn nog te groot dus eerst een andere gedaan. Ben benieuwd! Bedankt voor al jullie tips 馃檹馃徏