7 Reacties

13 dagen geleden

Mijn zoontje heeft het ook al maanden kinderarts en huisarts vinden het niets ergs en zou vanzelf weer weg gaan zeiden ze.

13 dagen geleden

En? 🤗

12 dagen geleden

Jeetje, wat heftig dat je recent te horen hebt gekregen dat je baarmoederhalskanker hebt en datJe baarmoeder is verwijderd, dat is nogal wat. Poeh veel steekte met alles wat daar bij momt kijken en wat dat voor gevolgen heefr. Begrijpelijk dat je daardoor even extra alert bent. Hoe is het afgelopen met t bultje?

9 dagen geleden

Ja, het afgelopen jaar was een rollercoaster maar wij zijn heel gelukkig met onze 3 kids. Vooral heel blij dat het na ons derde wonder bekend is geworden. Anders was er altijd nog een wens geweest. Er is qua kinderwens niets voor ons besloten. Dat maakt het verwerken (denk ik) makkelijker. Wat betreft het bultje konden we gelijk terecht voor een echo. Het ziet er naar uit dat het een cyste is. We hoeven ons geen zorgen te maken. Omdat ze nog zo klein is worden we wel voor de zekerheid doorgestuurd naar een kinderarts zodat het in de gaten gehouden kan worden.

5 dagen geleden

Reactie op Lindsaytje

Mijn zoontje heeft het ook al maanden kinderarts en huisarts vinden het nie ...
Heb je een foto? Lijkt het hierop?

4 dagen geleden

Reactie op PP

Heb je een foto? Lijkt het hierop?
Nee heb geen foto zoontje ligt ook niet meer stil. Maar lijkt er wel erg op alleen is het bij mijn zoontje iets groter. Zoontje heeft het al van toen hij 2,5maand oud was. Is wel groter geworden ten opzichte van in het begin.