18 Reacties

vorige week

Wij twijfelen tussen een trampoline en een baby Born 😂 vind dit jaar ook echt moeilijk

vorige week

Poppenhuis v tech ijsvocar of van de lidl. Bouwstenen Stapelstenen.

vorige week

Hier komt zijn cadeautje de trampoline achter is niet leverbaar bij bol dus gaan we morgen tot maandag avond naar de Efteling voor zijn 2de verjaardag. (Jarig morgen) moeten toch niet thuis blijven om alleen te zitten me ons gezin want komt toch niemand.

vorige week

Wat ideeën: keukentje van de lidl webshop, pop, poppenbuggy, stepje die je om kan bouwen tot zittinkje die je kan duwen, duplo treinbaan, pyjamatje, mutsje, haarspeldjes, speelgoed stofzuiger die geluid maakt, klei, kinetisch zand, van die gymmatten van bijv ikea, timio player, verkleedkleren, badspeelgoed. Wie weet zit er wat bij :)

vorige week

Wij hebben een glijbaantje en dagje dierentuin

vorige week

Wij wilden in eerste instantie voor een toniebox gaan maar alle Nederlandse tonies die je kan laten maken zijn uitverkocht 😅 We hebben nu: - nieuwe schoenen (dr Martens) - magnetische knikkerbaan van de Hema - eerste dekbed + dekbedovertrek - extra boekjes voor de tiptoi Verder geeeeeen idee 😓 Willen ook graag nog een groot cadeau maar hij heeft hier al een loopfiets, scoot & ride, trybike, leertoren, keukentje met toebehoren, speelhuisje voor buiten, stapelstenen, klimtoren enz.. Voor kerst krijgt hij ook al een aantal kleine cadeautjes ( kindproof snijmessen om ons te helpen, haba spel) Dus lees graag mee voor inspiratie!

vorige week

Reactie op Junae

Wij wilden in eerste instantie voor een toniebox gaan maar alle Nederlandse ...
Een watertafel voor volgend jaar zomer? Je zoontje geeft nog niks om de grootte of hoeveelheid, hij zal al heel blij zijn met wat hij tot nu toe krijgt 😊 Hier krijgt ze van ons een loopfiets. Grote broer heeft vandaag nog een cadeautje voor haar uitgezocht, iets om samen muziek mee te kunnen maken. Verder misschien nog wat leuke elastiekjes/speldjes. Een pyjama, dekbedovertrek en playmobil junior krijgt ze van anderen. Verder mogen ze zelf kijken wat ze leuk vinden om te geven 😅

vorige week

Reactie op Due28th

Wij twijfelen tussen een trampoline en een baby Born 😂 vind dit jaar ook e ...
In mijn ervaring kan je op deze leeftijd beter een 'gewone' pop hebben dan de dure baby born. Dus ik zou voor de trampoline gaan 😉

vorige week

Hier ook extra boekje tiptoi. Een grasmaaier en stofzuiger. Dat is wat hij het liefste doet, dus dan is iets dat echt van hem is ook wel fijn 😅 Voor sinterklaas ook spelletjes, koffiezetapparaat, pizzaoven, koekjesoven en een groot poppenhuis van lupilu. En stapstenen.

vorige week

Reactie op Jurst

In mijn ervaring kan je op deze leeftijd beter een 'gewone' pop hebben dan ...
Hier wordt er juist heel veel gespeeld met de babyborn, meer dan met haar andere poppen. Ze vindt het heel interessant dat de oogjes open en dicht kunnen

vorige week

Reactie op Loefje123

Hier wordt er juist heel veel gespeeld met de babyborn, meer dan met haar a ...
Ja, maar er zijn ook goedkopere poppen die dat kunnen. Het drinken, plassen en huilen, dat kunnen ze nog niet zo goed bedienen. En bij mijn dochter was hij vrij snel stuk.
Hier een vtech ijscokar

vorige week

Onze meid is morgen jarig, maar we hebben het gister al gevierd met vrienden en familie. Ze heeft een grote zus, dus echt de grote dingen zoals een fietsje of step hebben we allemaal wel. Van ons heeft ze nu nog gekregen: - rugzakje voor de psz waar ze volgende maand begint - een boek met allemaal vogels en vogelgeluiden (ze is verzot op vogels en kan al best veel verschillende in de tuin herkennen) - een pakket met vetbollen en pindaslingers om voor het raam te hangen zodat ze nog meer vogels kan zien (vond ze echt fantastisch ook!) - een kinderparaplu die haar grote zus voor haar had uitgezocht - een jurkje van de Gruffalo Verder hebben we samen pepernoten gebakken en taart versierd, en morgen als ze echt jarig is krijg ze een echt grote meisjes dekbed. Voor sinterklaas houden we het heel klein en krijgt ze nog een nieuw badpakje.

6 dagen geleden

Reactie op Junae

Wij wilden in eerste instantie voor een toniebox gaan maar alle Nederlandse ...
Wij hebben ook een Toniebox 🤗 Ik heb allemaal Kreativ Tonies gekocht en daar zelf liedjes opgezet. Gaat heel makkelijk ☺️

5 dagen geleden

Reactie op Nadoow

Wij hebben ook een Toniebox 🤗 Ik heb allemaal Kreativ Tonies gekocht en da ...
Oh wat fijn om een ervaring te lezen! Heb je de Tonies zelf beschilderd? En hoe vind jou kindje het? Ik zou het liefst een Bumba, Juf Roos, Peppa pig, Nijntje tonie willen. Echt met het uiterlijk duidelijk kenbaar. Zo jammer dat die er niet zijn. Er is wel 1 webshop die ze maakt maar ik vind €37 voor 1 tonie dan wel heel duur. En ze zijn heel vaak uitverkocht. Daarom twijfel ik wel of ik het leuk genoeg vind.

5 dagen geleden

Reactie op Junae

Oh wat fijn om een ervaring te lezen! Heb je de Tonies zelf beschilderd? En ...
Ik woon in Duitsland en iedereen heeft hier een Toniebox, dus was zelf snel overtuigd haha 😅 Maar ik wilde dus wel graag met NL content… Ik heb echt heel random de muziek op de tonies staan. Bijv. een piraat met k3 muziek 🤣 En brandweerman met Juf Roos haha. Omdat wij geen ‘normale’ Tonies hebben, kennen mijn zoontjes het concept niet echt van dat het figuur ook bij een soort muziek hoort. Dus het maakt hen niet uit. Ze hebben zelf de link gelegd, piraat = k3 en dat is voor hen helemaal prima ☺️
Deze is goedgekeurd 😍