36 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de Chicco next 2 me gekocht, vind hem heel handig. Kan je ook helemaal uit elkaar halen en in de wasmachine doen. Past goed bij bed hoogte en is stabiel.

2 jaar geleden

Wij hebben ook de Chico next 2 me, beviel heel goed voor de eerste dus gaan ‘m zeker weer gebruiken :-)

2 jaar geleden

Ik heb de snuzpod, super fijn!

2 jaar geleden

MaxiCosi Iora is ook een topding

2 jaar geleden

Vanaf wanneer gaan jullie de cosleeper al neerzetten? Aan je bed vast zeg maar

2 jaar geleden

Reactie op chilichicken

Vanaf wanneer gaan jullie de cosleeper al neerzetten? Aan je bed vast zeg m ...
Ik bij 36-37 weken, als ook het bed op klossen gaat en de matrasbeschermer op het bed. Tip om extra klossen te bestellen om de cosleeper ook te kunnen ophogen.

2 jaar geleden

Super bedankt voor de tips! Ik ben nu 32 weken en ga de co sleeper bestellen en neerzetten. Hij kan er maar alvast staan. Ga denk ik voor de Maxi cosi Iora air. 😊

2 jaar geleden

Heb via MP deze op de kop kunnen tikken. Staat super stevig en alles is eraf te halen zodat het gewassen kan worden. https://www.vanastenbabysuperstore.nl/co-sleeper-novi-babyr-goodnight-black-melange?sqr=Novi%20baby%20co%20

2 jaar geleden

Ik ben ook opzoek naar een extra hoge, wij hebben een vrij hoog bed!

2 jaar geleden

Reactie op Evelien_K88

MaxiCosi Iora is ook een topding
Weer je hoe hoog die kan max? Ik heb ook een heel hoog bed.

2 jaar geleden

Chicco next 2 me!

2 jaar geleden

Ik had bij de eerste de Chicco next 2 me gekocht via marktplaats. Prima ding maar wel erg groot, nam veel ruimte naast t bed in beslag waardoor weinig ruimte over. Als je de cosleeper langer wil gebruiken dan is groter misschien juist fijn maar de eerste ging na 3 maanden naar haar eigen ledikant. Ik ga daarom nu voor een smaller model, denk misschien zelfs de bednest (2e hands). Maar hij moet inderdaad wel hoog kunnen!

2 jaar geleden

Reactie op Asli Karaaslan

Weer je hoe hoog die kan max? Ik heb ook een heel hoog bed.
Ai weet ik zo even niet, ons bed is volgens mij een cm of 66hoog en dan stond de cosleeper op stand 2 van de 5 en kon dus nog een stuk hoger. Alternatief is om als je echt een hoog bed hebt klossen onder de cosleeper te zetten. (Of als je bed op klossen staat voor je cosleeper hogere klossen te nemen).

2 jaar geleden

Ik heb die van maxi cosi lora gebruikt bij mijn zoontje, omdat hij last had van reflux vond ik het ook erg handig omdat ik het bedje schuin kon verstellen.

2 jaar geleden

Reactie op Mosieeee

Ik ben ook opzoek naar een extra hoge, wij hebben een vrij hoog bed!
De SnuzPod 4 Co-sleeper heeft een maximale hoogte van 73 cm. Wij hebben ook een hoog bed, ik hoef niet eens klossen onder het bed omdat het hoog genoeg is voor de kraamzorg

2 jaar geleden

Ik heb de Lionelo Theo co sleeper gekocht. Deze kan versteld worden in 5 verschillende hoogtes ( tot 83cm geloof ik) en kan ook kantelen en worden gebruikt als camping bedje, ideaal dus! Wij hebben een boxspring van 75cm hoog, dus we hebben extra gekocht naar een ‘hoge’ co sleeper

2 jaar geleden

Wij hebben de Maxi Cosi Tori gekocht, stevig bedje en ziet er mooi uit. Was toen in de aanbieding voor €85,-

2 jaar geleden

Reactie op chilichicken

Vanaf wanneer gaan jullie de cosleeper al neerzetten? Aan je bed vast zeg m ...
Bij ons heeft die nooit vast gestaan. Je moet maar even voelen, maar bij ons is hij ook na 6 maanden gebruik nooit verschoven en het was wel ideaal met bedden verschonen enzo dat ik hem gewoon opzij kon zetten zonder gedoe.

2 jaar geleden

Maxi Cosi co sleeper

2 jaar geleden

Ik heb tweedehands eentje van Beeyu gekocht maar nu kan ik nergens een matras vinden. Er zit wel een bodem in de co sleeper die enigzins zacht is maar vind het vrij hard… de binnen maar is 40x70/75 maar kan echt niks vinden 😵‍💫😵‍💫😵‍💫