33 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben deze van babydump, niet al te duur (onder 200) en ruime lades

2 jaar geleden

Wij hebben de hemnes kast van ikea. Ideaal, zijn geen kledingkast meer nodig. Hij gaat nu voor de 2e ronde en hebben m afgelopen weekend een kleurtje gegeven

2 jaar geleden

Hemnes van ikea, erg groot maar wel super handig!

2 jaar geleden

Wij hebben ook de hemnes van Ikea en gaan hem ook een ander kleurtje geven

2 jaar geleden

Wij hebben deze van de ikea gekocht (bjorksnas)en willen er nog andere deurknoppen op doen. Hadden eerst 2e hands een veel grotere maar dit is perfect. Er passen evt ook nog mandjes naast het aankleedkussen

2 jaar geleden

Wat bevalt je niet aan de commodes die je tot nu toe hebt gevonden? (Maakt aanbevelingen doen wat gerichter)

2 jaar geleden

Ik heb ook de Hemnes van Ikea. Niet helemaal mijn stijl maar hij is zo praktisch en betaalbaar!

2 jaar geleden

Reactie op 2021Baby1

Wat bevalt je niet aan de commodes die je tot nu toe hebt gevonden? (Maakt ...
De vormgeving vind ik vaak niet mooi. Ook twijfel ik soms of het wel praktisch is. Of ik ben te kieskeurig :) dat kan ook natuurlijk.

2 jaar geleden

Hier ook de welbekende hemnes. Zowel bij m’n dochter als in de nieuwe babykamer

2 jaar geleden

Wij hebben alles van bopita gekocht voor de 1e. Ben tevreden over de kwaliteit. Hou er rekening mee dat je het jaren gebruikt, tot je kind zindelijk is. Zorg dat het blad niet te klein is.

2 jaar geleden

Wij hebben deze

2 jaar geleden

Heerlijk groot waardoor je het aankleedkussen ook verticaal kan neerleggen, wat wij zelf erg fijn vonden bij onze andere dochter. Van Babypark 🥰

2 jaar geleden

Ik heb de hemnes ladekast van Ikea geverfd en doing goods knoppen erop gezet

2 jaar geleden

Wij hebben nu een commode zonder lades. Echt mega onhandig. Dus als ik je een tip mag meegeven, zoek er 1 met lades uit!

2 jaar geleden

Reactie op Loates

Ik heb de hemnes ladekast van Ikea geverfd en doing goods knoppen erop geze ...
Oh wow, ik heb dezelfde maar zo is hij wel echt heel mooi!

2 jaar geleden

Ik heb deze kast gekocht om als commode te gebruiken. De hemnes lijkt erop maar ik wilde hem graag wat kleiner vandaar :)

2 jaar geleden

Ik heb een commode via marktplaats gekocht en deze opnieuw geverfd en nieuwe knopjes op gezet. Ik heb hem nog niet gebruikt, dus weet nog niet hoe deze ons gaat bevallen 😊

2 jaar geleden

Wij hebben 5 jaar geleden 2e hand een commode gekocht ik meen van bopita. Nu weer nieuw blauw kleurtje gegeven. Ik zou adviseren let vooral op hoogte die bij jullie past ,wij hebben er nieuwe poten onder gezet zodat hij iets hoger is. Voldoende ruimte maar niet te groot was voor ons van belang. Vond het zelf heel leuk om juist 2e hands te kopen zodat ik m lekker naar eigen smaak kan maken. Heb er 50,- voor betaald en voor 30,- opgeknapt

2 jaar geleden

Van wehkamp!