33 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben ook de hemnes van Ikea en gaan hem ook een ander kleurtje geven
2 jaar geleden
Wij hebben deze van de ikea gekocht (bjorksnas)en willen er nog andere deurknoppen op doen. Hadden eerst 2e hands een veel grotere maar dit is perfect. Er passen evt ook nog mandjes naast het aankleedkussen

2 jaar geleden
https://www.karwei.nl/assortiment/opbergkast-lily/p/B139252?gclid=Cj0KCQjw3JanBhCPARIsAJpXTx6AUKmgeBq2L39V8oYv7lIx3j_SzCWmYzlzW9mf4JgLXcHUIJ8mbWkaAmR7EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Ik heb deze! Betaalbaar en massief grenenhout. Je hebt er ook bij passend kledingkast bij.
2 jaar geleden
Reactie op 2021Baby1
Wat bevalt je niet aan de commodes die je tot nu toe hebt gevonden? (Maakt ...
De vormgeving vind ik vaak niet mooi. Ook twijfel ik soms of het wel praktisch is. Of ik ben te kieskeurig :) dat kan ook natuurlijk.
2 jaar geleden
Hier ook de welbekende hemnes. Zowel bij m’n dochter als in de nieuwe babykamer
2 jaar geleden
Wij hebben nu een commode zonder lades. Echt mega onhandig. Dus als ik je een tip mag meegeven, zoek er 1 met lades uit!
2 jaar geleden
Wij hebben 5 jaar geleden 2e hand een commode gekocht ik meen van bopita. Nu weer nieuw blauw kleurtje gegeven. Ik zou adviseren let vooral op hoogte die bij jullie past ,wij hebben er nieuwe poten onder gezet zodat hij iets hoger is. Voldoende ruimte maar niet te groot was voor ons van belang.
Vond het zelf heel leuk om juist 2e hands te kopen zodat ik m lekker naar eigen smaak kan maken. Heb er 50,- voor betaald en voor 30,- opgeknapt