8 Reacties

2 jaar geleden

Vreemd ik heb echt precies hetzelfde.... Echt een vervelende hoofdpijn heb er vooral in de nacht veel last van... Ik ben 32+6

2 jaar geleden

Gewoon om het op te gooien: drink je voldoende water? Zeker hoogzwanger en vlak na een flinke verkoudheid kan je wel wat extra vocht gebruiken. Ik merk zelf als ik niet genoeg drink dat ik snel hoofdpijn krijg, wie weer helpt het.

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Gewoon om het op te gooien: drink je voldoende water? Zeker hoogzwanger en ...
Dit is ook voor mij echt een verbeterpunt probeer hier meer op te letten..

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Gewoon om het op te gooien: drink je voldoende water? Zeker hoogzwanger en ...
Ik probeer genoeg te drinken, maar zal afgelopen week wel iets minder geweest zijn dan gewoonlijk. Ga het eens proberen om er weer wat beter op te letten. Hopelijk helpt het. Bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Ik betrap mijzelf er nog wel eens op dat ik tijdens mijn slaap/wakker wordt, hard mijn kaken op elkaar klem. Zorgt bij mij op de dag voor hoofdpijn. Hele tijd niet gehad, nu ineens weer wel. Bekken en kaken zouden met elkaar in verbinding staan, dus misschien dat de spanning rondom mijn bekken, mijn kaken weer triggeren ofzo😅. Zou dat bij een van jullie misschien ook kunnen spelen?

2 jaar geleden

Zitten jullie veel achter een scherm? Bij mijn vorige zwangerschap veel last van structurele hoofdpijn gehad door focussen op beeldscherm!

2 jaar geleden

Reactie op Jenn1989

Zitten jullie veel achter een scherm? Bij mijn vorige zwangerschap veel las ...
Ik heb een bureaujob en zit dus 8u lang achter mijn beeldscherm op het werk. Maar op zich in het weekend ben ik amper met een beeldscherm bezig, dus dan zou het op die dagen toch beter moeten voelen?

2 jaar geleden

Reactie op Jenn1989

Zitten jullie veel achter een scherm? Bij mijn vorige zwangerschap veel las ...
Ik eigenlijk niet...