10 Reacties
21 dagen geleden
Ook tijdens spelen? Speelt hij wel zelf? Ik zou denken dat het toch ergens vandaan komt? (Dat het door iets komt?)
21 dagen geleden
Ah wat vervelend. Mijn zoontje kent ook echt zulke periodes. Vaak te wijten aan een doorkomend tandje of een sprong (en dat laatste kan dus ook best wel even duren.)
Is hij ook huilerig? In dat geval zou je kunnen overwegen om maandag voor de zekerheid even zijn oren te laten checken.
21 dagen geleden
Reactie op Lizzietje007
Ook tijdens spelen? Speelt hij wel zelf? Ik zou denken dat het toch ergens ...
Nou ik moet zeggen nu na z'n middagdut vind ik het redelijk gaan en speelt hij wel wat. Hij is wel overigens veeeel meer geïnteresseerd in alles wat geen speelgoed is...
21 dagen geleden
Reactie op Juulie
Ah wat vervelend. Mijn zoontje kent ook echt zulke periodes. Vaak te wijten ...
Ja ook huilerig, maar zodra ik hem oppak is het wel over, het is helemaal niet tijdens slapen/eten/in bad.
Ik moet zeggen dat ik nu op het idee gebracht ben net dat het honger is, eigenlijk. Hij heeft vóór z'n middagdut geluncht en flesje 120 gedronken, en nu na z'n middagdut dronk hij z'n flesje van 90 ineens óók leeg (doet hij bijna nooit) en wilde zelfs nog een stukje krentenbol. Hij heeft begin vorige week heel weinig gegeten ivm koorts, misschien wil hij inhalen?
21 dagen geleden
Reactie op Domensino
Ja ook huilerig, maar zodra ik hem oppak is het wel over, het is helemaal n ...
Zou best kunnen. Ons zoontje was ook ziek (buikgriep) dus veel overgeven en weinig eten. Hij at de week erna ook echt opvallend meer. Hij haalde het ook in toen... nu is het weer gestabiliseerd, hopelijk bij jullie ook snel