9 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad! Zelfs dat ik erbij moest overgeven en diarree. Had dit voorgelegd bij vk en zei dat dit normaal was. Bij mij ging het de dag erna vaak alweer stuk beter. Vk zei dat het voorbereiden op is gaat allemaal wat rommelen deze weken is niet erg. Maar wel verelendš«
2 jaar geleden
Herkenbaar! Ben nu ruim 37 weken en mān darmen zijn ook hard aan het werk. š Gisteravond ook behoorlijk buikpijn in 1 keer, met misselijk gevoel. Na een tijdje op mān linkerzijde te hebben gelegen is dat in ieder geval wel weer weggezakt. Vervelend! Maar er is natuurlijk steeds minder ruimte ookā¦
2 jaar geleden
Herkenbaar inderdaad. Heb vaak enorme buikpijn aanvallen, tot bijna flauwvallen aan toe. Mijn buik borrelt en rommelt dan mega hard. Ook vieze boeren š¤¢. Bij mij gaat het vaak wel gepaard met diarree. Let nu heel goed op wat ik eet. Geen vettig eten, en geen koolzuur drinken helpt hier.
#kutkwaal #wezijnerbijnašŖš¼
2 jaar geleden
āFijnā die herkenning! Ik heb inderdaad ook met boeren. Ik heb er nu gelukkig weer even geen last van maar wel echt tot vanmiddag aan toe nog. Wel een vervelende kwaalā¦. Iets met: Laatste loodjes zijn het zwaarst?