9 Reacties

2 jaar geleden

Vraag ik me ook af inderdaad! Ik heb heel erg last van diarree buikpijn/aandrang. Maar ik heb gewoon normale stoelgang, de aandrang/kramp is ook maar heel kort maar keert wel steeds terug. Ik ben ook 36 weken

2 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad! Zelfs dat ik erbij moest overgeven en diarree. Had dit voorgelegd bij vk en zei dat dit normaal was. Bij mij ging het de dag erna vaak alweer stuk beter. Vk zei dat het voorbereiden op is gaat allemaal wat rommelen deze weken is niet erg. Maar wel verelend🫠

2 jaar geleden

Heb er ook een helse nacht opzitten. Ook pijn in de bovenpijn en daarbij misselijk gevoel. Stoelgang normaal.

2 jaar geleden

Herkenbaar! Ben nu ruim 37 weken en m’n darmen zijn ook hard aan het werk. šŸ™ˆ Gisteravond ook behoorlijk buikpijn in 1 keer, met misselijk gevoel. Na een tijdje op m’n linkerzijde te hebben gelegen is dat in ieder geval wel weer weggezakt. Vervelend! Maar er is natuurlijk steeds minder ruimte ook…

2 jaar geleden

Vaak begint het met rommelende darmenā˜ŗļø lichaam bereid zich idd voor op de naderende bevalling.

2 jaar geleden

Ja hier ook last van sinds gister avond, hele nacht last gehad en nu al weer paar uur. Echt buikpijn alsof ik diarree ga krijgen en ook misselijk erbij maar komt of niks of gewoon klein beetje normaal ontlasting.

2 jaar geleden

Herkenbaar inderdaad. Heb vaak enorme buikpijn aanvallen, tot bijna flauwvallen aan toe. Mijn buik borrelt en rommelt dan mega hard. Ook vieze boeren 🤢. Bij mij gaat het vaak wel gepaard met diarree. Let nu heel goed op wat ik eet. Geen vettig eten, en geen koolzuur drinken helpt hier. #kutkwaal #wezijnerbijnašŸ’ŖšŸ¼

2 jaar geleden

ā€œFijnā€ die herkenning! Ik heb inderdaad ook met boeren. Ik heb er nu gelukkig weer even geen last van maar wel echt tot vanmiddag aan toe nog. Wel een vervelende kwaal…. Iets met: Laatste loodjes zijn het zwaarst?

2 jaar geleden

Heel herkenbaar dit! 😟 Veel lucht in de darmen/buik. Wil er bijna niet uit. Alles doet ook pijn. Buik voelt ook echt zo hard als een baksteenšŸ˜µā€šŸ’«. 36+6 hier