1289 Reacties

9 maanden geleden

Hier heeft ze vannacht geslapen van 22:50 uur tot 08:00 uur vanmorgen 😱 ze slaapt al langer door maar normaal krijgt ze haar laatste om 23:30 uur en dan komt ze normaal om 06:45 uur ongeveer en gisteren kreeg ze al om 22:20 uur haar laatste flesje. Slapen jullie kleintjes al door?

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ze was gisteren helemaal op, je zag gewoon aan haar dat ze niet lekker was. ...
Wat een lieverdje 🥰 De mijne slaapt makkelijk 8 of 9u door! Hopen dat het zo blijft, echt luxe 😅

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ze was gisteren helemaal op, je zag gewoon aan haar dat ze niet lekker was. ...
Wat lief! Hier ligt mijn kleintje er nu ook zo bij. Vind dan dat hangende onderlipje altijd zo schattig🥹 fijn dat ze opknapt!

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Hier heeft ze vannacht geslapen van 22:50 uur tot 08:00 uur vanmorgen 😱 ze ...
Ons moppie slaapt nu meestal rond 22u30/23u00 (na fles van 21u30 zoiets). En slaapt vaak door tot 07u00. Gisteren wel wakker om 05u00 en wilde duidelijk al een flesje. Maar duim ervoor dat ze zo goed blijft slapen (zeker met weer moeten werken vanaf volgende week)

9 maanden geleden

Reactie op TLdps

Wat een lieverdje 🥰 De mijne slaapt makkelijk 8 of 9u door! Hopen dat het ...
Ooh ook al zo lekker 😊 ik was er ook wel weer aan toe om wat langer te kunnen slapen 😅

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Wat lief! Hier ligt mijn kleintje er nu ook zo bij. Vind dan dat hangende o ...
Heerlijk! Hier viel ze daarnet ook weer zo lekker in slaap, ik geniet daar altijd dubbel van

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Ons moppie slaapt nu meestal rond 22u30/23u00 (na fles van 21u30 zoiets). E ...
Ook al zo netjes! Hier is ze heel soms ook wat eerder wakker, maar hier is het dan vaak een speen kwestie 😂 hopelijk zet ze dit bij jullie zo door met weer te moeten gaan werken

9 maanden geleden

Pfffff.. 10 weken na de bevalling. Officieel ongesteld. Ik denk dat dit de 2e is, 5.5 week na de bevalling ook al namelijk. Het litteken van de keizersnede gaat zoveel meer trekken als ik krampen heb dan. Niet leuk 😅

9 maanden geleden

Ons zoontje is morgen 12 weken en ik ben nog niet ongesteld geweest? 1 dag wat bloedverlies gehad, verder niets. Al een zwangerschapstest gedaan, negatief. Meer mama’s die nog niet ongesteld geworden zijn?!

9 maanden geleden

Reactie op 𝓐.

Ons zoontje is morgen 12 weken en ik ben nog niet ongesteld geweest? 1 dag ...
Heeft dat niet met wel of geen borstvoeding geven te maken? Weet niet hoe je situatie is.

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Heeft dat niet met wel of geen borstvoeding geven te maken? Weet niet hoe j ...
Ik geef geen borstvoeding.

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Pfffff.. 10 weken na de bevalling. Officieel ongesteld. Ik denk dat dit de ...
Dat is echt pijnlijk ja. Je lichaam heeft lang nodig om te herstellen van de keizersnede...

9 maanden geleden

Reactie op 𝓐.

Ik geef geen borstvoeding.
En gebruik je al iets van anticonceptie? Misschien dat het daardoor uit blijft? Mijn kleine meid is zondag 13 weken en ben ongesteld geworden op 3 maart dus toen was zij 11wk oud. Dus kan best laat zijn en wie weet komt het ieder moment bij jou?

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

En gebruik je al iets van anticonceptie? Misschien dat het daardoor uit bli ...
Nee gebruik helemaal niets. Wel 1x onveilig gemeenschap gehad (dom I know), vandaar de zwangerschapstest die ik al gedaan had. Begon toch wel een beetje te stressen zegmaar.

9 maanden geleden

Reactie op 𝓐.

Ik ook nog niet. Ik gaf 10 weken borstvoeding en nu bijna 3 weken gestopt. Zoontje is dus bijna 13 weken.

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Dat is echt pijnlijk ja. Je lichaam heeft lang nodig om te herstellen van d ...
Doet me ook heel erg denken aan de bevalling die krampen. Trauma🙈. Sta al op een wachtlijst voor emdr maar pff. Even heftig

9 maanden geleden

Reactie op 𝓐.

Dat kan echt even duren, is niet gek hoor. Ik zou ervan genieten 😉

9 maanden geleden

Reactie op 𝓐.

Lucas nu ruim 9 weken oud en nog geen menstruatie. Zwangerschapstest niet nodig want ook geen libido 🤭

9 maanden geleden

Wij zijn gisteren terug naar het ziekenhuis geweest om de heupen van mijn dochter te laten controleren gezien de stuitligging. Eerste controle na zes weken was er een groei achterstand, maar gisteren was alles prima en moeten we niet meer opgevolgd worden in het ziekenhuis 😁.

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Doet me ook heel erg denken aan de bevalling die krampen. Trauma🙈. Sta al ...
Dat is ook heftig meid. Super knap dat je nu al in gezien dat je emdr nodig hebt. Ik heb bij mijn eerste ook een traumatische bevalling gehad en een spoedkeizersnede uiteindelijk. Toen Liam 1 was heb ik emdr gehad ervoor.