1305 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Ze is van maandag tm vrijdag opgenomen geweest. Ik ben er natuurlijk zoveel ...
Wat fijn dat het nu beter gaat! Lastig dat er geen duidelijk oorzaak gevonden is. Maar zolang het beter gaat, lekker van genieten 🫶🏻

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Jaa dankjewel. Heel herkenbaar ook ja, wat je zegt. Mijn zoon van 4 is name ...
Ja als ze motorisch kindergeneeskunde wat hun hoofd wil, maar ook als het taalbegrip - voor hun- 'eindelijk ' ver genoeg is om uitleg echt te snappen. Onze dochter ging slapen toen we haar uit konden leggen: wij moeten ook slapen, je moet dus nu drinken en niet vanacht, en als de nacht voorbij is en de nieuwe dat begint, komen papa en mama jou weer halen. En uit ons oogpunt, met een neefje van 3 maanden ouder die bijna net zo snel is, is de gemiddelde 2 jarige echt traag. En dat is gewoon niet zo. 2 kindjes in de omgeving hier zijn ongeveer even oud als onze dochter, en die jongens nemen ruim de tijd zullen we maar zeggen. Dat verschil is onbestaanbaar. Dan loopt onze dochter ruim een jaar voor gewoon, omdat zij in verhouding op gemiddeld echt achter lopen. Zo bizar, maar het heeft haar zo in de weg gezeten toen ze echt kleiner was...

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Weet het niet letterlijk in amsterdam maar mijn ervaring is dat je in bijna ...
Draagzak is inderdaad handig, gaan we daar nog even mee oefenen want ze vind het tot nu toe niks 😂 en inderdaad aan speelgoed zat ik ook al te denken 😁 HEMA is inderdaad een goede en anders stuur ik mijn man van te voren een horecagelegenheid in om te vragen of er een mogelijkheid is

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ook in een horeca gelegenheid? Wil het niet overal a la publiek doen
Je kan echt overal verschonen. Horeca heeft vaak plekken, een keer ergens gevraagd en daar hadden ze niets, maar mocht ik mee naar een priveruimte. En zelfs bij een meubelzaak waar we pas waren hadden ze goede verschoonplek. Fles geven kan je ook prima doen als je zelf ergens eet of drinkt. Of ergens op een bankje in een passage ofzo. Dat komt echt goed!

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Draagzak is inderdaad handig, gaan we daar nog even mee oefenen want ze vin ...
En voor een hele dag weg zou ik zeker ook draagzak meenemen, dan is er afwisseling voor je kindje. Eventjes ronddragen op je arm tussendoor kan ook fijn zijn om rond te kijken

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Vrijdag gaan wij een dagje naar Amsterdam, mijn vraag is of er iemand is di ...
Ooh je hebt vaak genoeg plekken hoor, ind bij de Hema hebben ze vaak en restaurants! Ook bij restaurants kan je vragen voor warm water, of een magnetron om je flesje op te warmen. Wij zijn dan een dagje Efteling geweest, hebben de draagzak meegenomen en wat speelgoed (speelgoed niet gebruikt want er was al genoeg te beleven) Neem genoeg extra setjes kleding mee, madam lekt nooit maar precies die dag moesten we haar vaak omkleden 😂

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Je kan echt overal verschonen. Horeca heeft vaak plekken, een keer ergens g ...
Voor het flesje waren we ook van plan het te geven als we zelf ergens gaan zitten. Maar ik kan haar bijvoorbeeld niet bij de Hema verschonen en dan ergens anders een flesje geven want dan krijst ze de hele boel bij elkaar 😂

9 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Ooh je hebt vaak genoeg plekken hoor, ind bij de Hema hebben ze vaak en res ...
Heb gelukkig altijd 3 setjes in de luiertas maar extra kan nooit kwaad. Flesje opwarmen komt wel goed met de draagbare flessenwarmer

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

En voor een hele dag weg zou ik zeker ook draagzak meenemen, dan is er afwi ...
Gaan we daar weer mee oefenen, lijkt me voor haar ook wel prettig ja als ze het leuk vind 😂

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ook in een horeca gelegenheid? Wil het niet overal a la publiek doen
We zaten zelf ergens te eten en hebben toen de kap wat omhoog gezet, zodat niemand haar echt kon zien met het verschonen

9 maanden geleden

Vanaf hoeveel weken halen jullie de newborn inzet van de maxicosi eruit,

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Bij ons zit ‘ie er nog in, ons zoontje is 13 weken. Je zou kunnen proberen om hem eruit te halen en kijken hoe dit gaat?

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Al heel lang eruit maar had een dikke deken erin en soms had ze nog een berenpakje aan in het begin. Dus dan was het best krap.

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Bij mij was het nog niet eens opgekomen om dat er uit te halen 🫣😬.

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Die hebben we er al heel snel uitgehaald. Was veel te strak als ze een dik jasje of vestje aan had

9 maanden geleden

Reactie op hooi089

Die hebben we er al heel snel uitgehaald. Was veel te strak als ze een dik ...
Hij gaat er zonder jas in. Zit in een voetenzak, die is te warm als ie ook een jasje aan heeft

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Al heel lang eruit maar had een dikke deken erin en soms had ze nog een ber ...
Nou nu jullie het zeggen ga ik dat ook proberen. Het autostoeltje is hier echt drama. Zodra ze erin zit is het krijsen. Misschien vindt ze het fijner als ze meer ruimte heeft 🤷🏼‍♀️. We gaan nu best weinig weg met de auto, zo jammer…

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Dat gaat niet op weken, maar op lengte. Bij de eerste hadden we daar niet op gelet, wel zagen we dat ze opgepropt zat na 3,5 a 4 maanden. Nu wel opgelet, inzet is tot 60c.. zoontje ia 61cm. Dus inzet eruit.

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Voor het flesje waren we ook van plan het te geven als we zelf ergens gaan ...
Lekker verschonen na de fles 🙈 Mijn kindjes zijn poepkanonnen. Ik snap er niks van, verschonen voor de voeding 😅

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Dat gaat niet op weken, maar op lengte. Bij de eerste hadden we daar niet o ...
Mijn dochter is 62 cm, maar heb het idee dat ze nog prima zit met die newborn inzet 🫣.