1314 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Poogie

Als ik jullie ervaringen lees, dan krijg ik schrik 🫣😅. Nochtans, overmo ...
Het kan ook gwoon meevallen. Dus ik hoop van harte voor jou dat dat zo is. Jij was in dezelfde week uitgerekend als wij, dus Josephine zit nu ook net in sprong 4. 1 of 1,5 week nu, denk ik.

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ik hoop snel 😅
Ik ben oprecht bang voor vannacht hahahah. Hij krijgt zn laatste fles om 10. En dan hoop ik dat ie rustig inslaapt. Ligt nu op zn duim te zuigen in de box na zn fles en is aan het proberen om nog wat scheetjes kwijt te raken. Darmkrampjes zouden ook over moeten zijn toch bij 3 maanden?

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Was het een ander vaccin dan de eerste 2x? Evt mag je een zetpil geven als ...
Nee, het waren twee dezelfde als 8 weken geleden. De huisarts had perdolan, siroop aanbevolen. Koorts is ondertussen weg, gelukkig 🙂.

9 maanden geleden

Zo grappig. Ik heb ontdekt dat mijn zoon kinderen voor kinderen videoclips interessant vindt. 🙈 Ik zet het nu aan wanneer hij aan het huilen is en ik heb gewoon niet stil krijg. Ik weet dat schermtijd beperkt zou moeten blijven, maar de tv is toch handig zo 😅

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Ik ben oprecht bang voor vannacht hahahah. Hij krijgt zn laatste fles om 10 ...
Ja ik zie zo op tegen de komende tijd, de laatste dagen zijn echt pittig. Bij m'n dochter duurde het maanden 😅 daar speelde ook andere dingen, maar beetje een trauma is het wel. Dus kijk er zo naar uit dat het weer beter gaat, ook om die angst kwijt te zijn. Maar ik ben intens gek op mijn kindjes. En het komt sowieso een keer goed, en achteraf is het het ook echt waard. Dus dat relativeert ook wel weer een beetje. Het lastigste in de nacht is nu dat ik gefrustreerd raak als hij veel lawaai maakt, omdat ik niet wil dat hij m'n dochter wakker maakt. We kunnen dit!!

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ja ik zie zo op tegen de komende tijd, de laatste dagen zijn echt pittig. B ...
We moeten elkaar maar een beetje steunen he mama's 🩵.. Hij ligt nu in bed. Wakker maken voor z'n fles was een en al ellende. Keihard krijsen. Maandag op het cb maar even vragen hoelang we hem wakker moeten maken voor die 5e fles. 🥲

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

We moeten elkaar maar een beetje steunen he mama's 🩵.. Hij ligt nu in bed ...
Wat is de reden dat jullie hem wakker maken voor zijn fles? Drinkt hij anders te weinig op een dag?

9 maanden geleden

Reactie op Poogie

Wat is de reden dat jullie hem wakker maken voor zijn fles? Drinkt hij ande ...
Hij krijgt 4x 180 en 1x 210 op de dag. En als we die laatste fles niet geven dan komt ie s nachts haha. Dus vaak ergens tussen 20 en 22 krijgt ie die late fles en daarna sliep ie door. Maar nu in z'n sprong, verkouden en slaapregressie is ie s nachts regelmatig wakker. Vannacht ook een aantal keer heen en weer gelopen voor z'n speen en een hoop scheetjes. Ik weet niet zo goed of we die laatste fles al zouden mogen laten vallen en dan naar 4x210. Tis een flinke kerel van 14 weken. Maandag afspraak bij het cb dus dan gaan we dat vragen.

8 maanden geleden

Reactie op Tirza99

We moeten elkaar maar een beetje steunen he mama's 🩵.. Hij ligt nu in bed ...
Gewoon mee stoppen, kijken of je overdag misschien nog een kan geven. Maar gewoon niet wakker maken. Door ik bij m'n zoontje ook niet, echt naar past met gedaan toen hij met 4 weken zijn eigen kamer op ging.

8 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Hij krijgt 4x 180 en 1x 210 op de dag. En als we die laatste fles niet geve ...
Ik zou dit echt proberen en anders nu net de onrust in de nacht de fles geven als hij erom komt. Ons zoontje deed het best goed vanacht, maar heb zelf nog 2 uur wakker gelegen na z'n voeding🥲

8 maanden geleden

Reactie op Jurst

Gewoon mee stoppen, kijken of je overdag misschien nog een kan geven. Maar ...
Hij krijgt om de 4 uur een fles. Soms iets korter, soms iets langer. Dus we komen op 4 flessen tussen 6 en 19 vaak. Die laatste geven we zodat ie s nachts dus geen fles hoeft. Maar vind het lastig hoor.

8 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Hij krijgt om de 4 uur een fles. Soms iets korter, soms iets langer. Dus we ...
Ik geef mijn zoon 5 flessen totaal: 06.00/07.00 10.00/11.00 13.00/14.00 15.30/16.00 19.00 In de nacht alleen als die erg onrustig is klein flesje. Eerste 2 nachten moest die wennen en kwam die tussen 4 en 5 maar nu op zn vroegst 6 uur.

8 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Hij krijgt om de 4 uur een fles. Soms iets korter, soms iets langer. Dus we ...
Maar je moet er nu toch uit in de nacht en als hij dan niet wil om 22/23, zou ik dat echt niet meer doen. Voordeel, je kan zelf veel vroeger gaan slapen en een goed eerste blok slaap pakken zolang de nachten onrustig zijn.

8 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Ik geef mijn zoon 5 flessen totaal: 06.00/07.00 10.00/11.00 13.00/14.00 15 ...
Hoe groot zijn je flessen dan? Omdat er tussen 13 en 16 maar een krappe 3 uur zit dan

8 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Hoe groot zijn je flessen dan? Omdat er tussen 13 en 16 maar een krappe 3 ...
Hij krijgt 4x 180 en de laatste van 19 u 210

8 maanden geleden

Hier ook sprong 4, tandjes ( nu al!) en meneer kan sinds 5 dagen ook al van buik naar rug en rug naar buik rollen. Maar slapen ho maar. 30 minuten per keer in plaats van 1,5-2 uur ! Ik ben niet zo actief meer geweest. Had niet door dat er een nieuw topic was gestart! Heb een beetje teruggelezen net!

8 maanden geleden

Reactie op Cato456789

Hier ook sprong 4, tandjes ( nu al!) en meneer kan sinds 5 dagen ook al van ...
Zijn de tandjes ook echt al door? Ik kan niet wachten tot hij groter wordt, maar hou ook zo van hoe hij nu is. Hier wordt druk geoefend met op de zij rollen, maar echt omrollen is hem nog niet gelukt.

8 maanden geleden

Reactie op Jurst

Zijn de tandjes ook echt al door? Ik kan niet wachten tot hij groter wordt, ...
1 is helemaal door! En de andere is een bobbel. Bizar hè. Ik vind het zo snel gaan!

8 maanden geleden

Reactie op Cato456789

1 is helemaal door! En de andere is een bobbel. Bizar hè. Ik vind het zo sn ...
Mn dochter was ook net 4 maanden toen ze in een keer 2 tandjes had. Ik denk dat het bij m'n zoontje wat langer zal duren. Maar het gaat onwijs hard inderdaad en dat vind ik heerlijk. Het wordt alleen maar leuker nl.

8 maanden geleden

Even nieuwschierig of anderen dit misschien herkennen: sinds de bevalling heb ik met enige regelmaat (1 a 2 dagen per week) dat ik in de loop van de dag last krijg van mijn stuitje. Dan kan ik ook niet meer lekker zitten: of ik moet heel rechtop zitten of verder onderuitgezakt dan ik persoonlijk comfortabel vind, anders doet het pijn. In de auto zitten is bijvoorbeeld dan heel vervelend, omdat de rugleuning net iets schuin naar achter staat. Dan komt er te veel druk op ofzo 🤷🏼‍♀️ Anderen die zich hierin herkennen?