1315 Reacties

8 maanden geleden

Ik was supertrots dat mijn dochter al zo goed en vaak kan rollen, is er een kennis wiens dochter dinsdag vijf weken oud is en ook al kan rollen 😬. Ik probeer haar mijn gevoelens voor mijn dochter niet te laten beïnvloeden, maar ik vind het moeilijk 😬.

8 maanden geleden

Reactie op MSYR

Even nieuwschierig of anderen dit misschien herkennen: sinds de bevalling h ...
Ik herken het niet. Heb je er al met een dokter over gesproken?

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

Ik was supertrots dat mijn dochter al zo goed en vaak kan rollen, is er een ...
Met vijf weken al😱 Mijne rolt nog niet😂🤷🏾‍♀️ ik zou ook supertrots zijn als het haar nu al zou lukken

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

Nou dan mag ik je vertellen dat je gewoon trots mag zijn hoor hahaha! Is namelijk niet gebruikelijk al bij 5 weken😂 Ik was al trots dat mn dochter 1x van buik naar rug rolde met 13 weken! En ze heeft t daarna niet meer gedaan hahahaha

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

5 weken is niet echt gebruikelijk. Soms lukt het dan per ongeluk. M'n zoontje is ook 2x omgerold op ons bed. Toen hij veeeeel kleiner was. En nu wacht ik dus tot het hem echt lukt

8 maanden geleden

Reactie op Jurst

5 weken is niet echt gebruikelijk. Soms lukt het dan per ongeluk. M'n zoont ...
Volgens kennis heeft haar dochter al twee keer gedaan en wist ze al hoe ze haar handjes moest zetten. Lijkt mij dan niet meer per ongeluk?

8 maanden geleden

Reactie op MSYR

Even nieuwschierig of anderen dit misschien herkennen: sinds de bevalling h ...
Ik herken dit wel, ik heb ook vaak last van mijn stuitje. Ik moet wel zeggen dat ik jaren geleden geopereerd ben aan mijn stuitje, dus heb daar litteken weefsel. Maar toen ik dit in februari voorlegde aan de verloskundige, gaf ze aan dat er tijdens de bevalling veel druk op is komen te staan en dat dit lang kan aanhouden. Maar als ik dit na de zomer nog heb dan ga ik langs de huisarts ermee.

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

Volgens kennis heeft haar dochter al twee keer gedaan en wist ze al hoe ze ...
Nou beetje ook wel hoor. Als ze het eenmaal echt kunnen, doen ze ook echt niks anders meer🙈

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

Ik herken het niet. Heb je er al met een dokter over gesproken?
Nog niet.

8 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ik herken dit wel, ik heb ook vaak last van mijn stuitje. Ik moet wel zegge ...
Ah oké, kan dus inderdaad wel gevolg zijn van de bevalling. Dan kijk ik het nog even aan.

8 maanden geleden

Reactie op MSYR

Ah oké, kan dus inderdaad wel gevolg zijn van de bevalling. Dan kijk ik het ...
Zeker kan dat, tijdens het persen komt er heel veel druk op te staan dus aan de ene kant ook niet zo gek natuurlijk. Daarom kijk ik het ook nog even aan

8 maanden geleden

Vandaag is onze kleine man niet helemaal fit.. erg verkouden, huilerig en spuugt weer opeens veel. Altijd last van reflux gehad maar is onder controle met nutrilon AR. Wat hij overgeeft is vooral slijm met melk restanten. Arme jongen..

8 maanden geleden

Hier beginnen familie en schoonfamilie mijn dochter kusjes te geven op de wang. Wat vinden jullie ervan? Ikzelf vind dat niet zo fijn, maar vraag mij af of ik aan het overdrijven ben 🙈😬

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

Hier beginnen familie en schoonfamilie mijn dochter kusjes te geven op de w ...
Ik vind het niet zo gek. Van m'n ouders, broers en schoonzussen, neven en nichtje vind ik dat ok. Van m'n beste vriendin ook.

8 maanden geleden

Reactie op MSYR

Ah oké, kan dus inderdaad wel gevolg zijn van de bevalling. Dan kijk ik het ...
Ik zou als ik jou was eens op de Insta van Sterker kijken, die heeft daar wel Posts met oefeningen voor

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

Ik zou er persoonlijk niet heel blij mee zijn. Vind het ook een beetje onnodig ofzo. Schoonmoeder deed dat in de eerste week al. Daar had ik echt een probleem mee en m'n man subtiel ingeseind die er toen iets van heeft gezegd.

8 maanden geleden

Reactie op Poogie

Mijn moeder en schoonmoeder doen dit ook, van mijn schoonmoeder moest ik er echt even aan wennen.. Maar ik denk dan dat ze het doet omdat ze zoveel van hem houd. Fijn is anders, maar kan het haar moeilijk verbieden. 😂

8 maanden geleden

Reactie op Lisetteee

Ik zou als ik jou was eens op de Insta van Sterker kijken, die heeft daar w ...
Welke sterker? Krijg nogal wat resultaten als ik op insta account zoek met alleen het woord sterker.

8 maanden geleden

Reactie op 𝓐.

Mijn moeder en schoonmoeder doen dit ook, van mijn schoonmoeder moest ik er ...
Hoezo kan je dat niet verbieden? 😬

8 maanden geleden

Reactie op MSYR

Ik zou er persoonlijk niet heel blij mee zijn. Vind het ook een beetje onno ...
Mijn man kan er niks van zeggen, want hij ziet het zelf niet 🙄. Daar heb ik dus niks aan, met andere woorden.