1315 Reacties
8 maanden geleden
Welke zonnebrand gebruiken jullie voor de ukkies? Het zonnetje gaat iets vaker schijnen en wil de kleine wel goed beschermen hiervoor
8 maanden geleden
Reactie op jessicaaa20
Welke zonnebrand gebruiken jullie voor de ukkies? Het zonnetje gaat iets va ...
Ik heb mij wijs laten maken dat je zonnebrand moet nemen met hoge factor en frequent moet gebruiken. Je zou niet per se die voor baby’s nodig hebben.
Dat is wel in een winkel waar ze babyspullen verkopen verteld geweest, niet door een arts en weet dus niet of dit correct is ☺️.
8 maanden geleden
Reactie op Poogie
Vandaag is het exact een jaar geleden dat ik positieve zwangerschapstest in ...
Voor mij is dat 3 dagen geleden. Bizar hoe snel het allemaal is gegaan. Voor m'n gevoel ene moment een positieve test en 2 weken later een heel vrolijk mannetje van alweer 3 maanden oud😳
8 maanden geleden
Zullen we nog even een rondje doen hoe het met iedereen en de baby’s gaat? Ben wel heel benieuwd!
8 maanden geleden
Reactie op Cato456789
Zullen we nog even een rondje doen hoe het met iedereen en de baby’s gaat? ...
Ja leuk!
Hier gaat het goed. Heb zelf alleen nog heel veel last van vermoeidheid.
Mijn zoon heeft ineens minder krampjes en vind de hapjes tot nu toe wel leuk! (Op sommige smaken na)
Wel word hij ineens weer ‘s nachts wakker. Geen idee waarom.
Hoe gaat het met jou en je kleintje? :)
8 maanden geleden
Reactie op Cato456789
Hier hebben we net een terrorweek achter de rug. Slecht slapen, verkouden, prikjes, sprong 4. Maar sinds vanochtend een mega tevreden kereltje die 4x210 opdrinkt en lekker kletst. Gisteren probeerde meneer voor het eerst te gaan rollen. Met een beetje hulp rolt ie om. Zelf nog niet en hij kan dan echt gefrustreerd geluid maken als het hem niet lukt. Zo schattig haha
8 maanden geleden
Vandaag slaapt Josephine enorm veel 😳. Ze heeft eerst geslapen van 22u10 tot 05u32 (7u22 geslapen), dan van 06u30 tot 10u30 (4u geslapen) en nu is ze alweer van 11u59 aan het slapen (bijna 2u aan het slapen).
Dit ben ik niet van haar gewend dat ze zoveel slaapt 🙈 en natuurlijk maak ik mij dan meteen zorgen.
Verder toont ze ook interesse in hetgeen wat wij eten, dus we gaan binnenkort beginnen met wat oefen hapjes 😃.
8 maanden geleden
Reactie op Cato456789
Noémie is vandaag 4 maanden, hier gaat het eigenlijk heel erg goed, wel last van sprong 4, nog even 2 weken afzien hahaha maar hoop dat ze er snel vanaf is. Drinken gaat vandaag matig, vannacht 04:30 uur wakker jengelen niet willen eten en een half uur aan het wiegen om haar weer in slaap te krijgen. Slapen gaat overdag heel erg goed maar ‘s avonds een drama en moeilijk in slaap te krijgen maar gisteren heeft ze weliswaar 2 uurtjes geslapen dus hoop dat dit met de dag beter gaat.
Ook zijn we al begonnen met oefen hapjes maar ze vind het niet altijd even lekker. Van de week kwam de peer eruit samen met de melk, dus die slaan we voorlopig even over
8 maanden geleden
Reactie op Poogie
Vandaag slaapt Josephine enorm veel 😳. Ze heeft eerst geslapen van 22u10 t ...
Oh, en iemand is haar stem aan het ontdekken 🤣. Ze kan echt heel erg goed krijsen, haha. Dat kon ik als klein kind ook goed, dus dat beloofd 🤣.
Hier vindt ze stappen heel erg tof om te doen (we houden haar vast, dus haar gewicht dragen wij en niet zij). Ik las vandaag dat die reflex na drie maanden verdwijnt, maar hier is dat nog steeds het geval dat ze die stap beweging maakt.
8 maanden geleden
Wat leuk om het van iedereen weer even te lezen! Ik sluit mij aan bij de terror week. Slapen is Max 45 min overdag en in slaap komen ‘s avonds een klein drama. We vragen ons regelmatig af waar onze lekkere slaapbaby is gebleven.
Deze baby rolt al wel en tandjes gekregen. Dus het is volkomen logisch dat je dan wat van slag bent. Maar toch hebben we deze mantra soms even nodig; het is een fase, het js een fase, het is een heleeeee lange fase. Haha
8 maanden geleden
Aaah wat leuk om te lezen meiden! 😍 een jaar geleden zaten we in spanning te wachten op de eerste echo’s en of het allemaal wel goed zat! Wat vliegt de tijd hè.
Met Yara gaat het goed, ze slaapt wel ongelooflijk slecht! Overdag bijna niet willen slapen en als ze slaapt, zijn het hazenslaapjes. ‘s nachts ook veel wakker en ze wilt de dag soms al om 4 uur starten.
Wel heel vrolijk, drinkt goed aan de borst, begint steeds meer te lachen met geluid! Ze wilt omrollen, maar lukt nog niet (tot krijsen aan toe want ze doet zo haar best)
Is ook graag bij de opa’s en oma’s. Ze begint te lachen als ze bekende gezichten ziet of hoort. Ze zoekt je ook steeds meer op als ze je stem hoort! 😍
8 maanden geleden
Reactie op Cato456789
Onze zoon is nu 4 maanden. 1.5 week mogen genieten (kraamweek), daarna begon de ellende: huilbaby. Na een ziekenhuisopname ging het beter, maar we hebben een behoorlijke klap gehad. En nu al 6 weken zitten we met behoorlijke voedingsproblemen + andere lichamelijke klachten bij zoontje. Het is gelukkig allemaal niet levensbedreigend o.i.d. maar mentaal is dit voor ons heel erg zwaar.
Ik zit hierdoor in de ziektewet. Start binnenkort bij een psycholoog.
Ik had het zo anders voorgesteld en hoop echt dat alles goed komt met mijn zoontje.
8 maanden geleden
Reactie op Juulie
Onze zoon is nu 4 maanden. 1.5 week mogen genieten (kraamweek), daarna bego ...
Ach nee, wat heftig voor jullie! Is het probleem ook de oorzaak voor het huilen? Dikke knuffel in ieder geval
( en denk ook goed aan jezelf, kan er soms iemand oppassen op je zoontje zodat jij even rust hebt?)
8 maanden geleden
Reactie op Juulie
Onze zoon is nu 4 maanden. 1.5 week mogen genieten (kraamweek), daarna bego ...
Ik wou echt dat ik je kon helpen of dat ik iets kon zeggen waardoor je er weer met goede moed tegen aan kon gaan of dat ik je kon beloven dat alles snel goed gaat komen.
Een zeer dikke virtuele knuffel! Ik hoop echt dat het snel goed gaat komen met hem en met jullie ook. Als er iets is wat ik voor je kan betekenen, als je iemand nodig hebt om te ventileren, je mag mij altijd een bericht sturen.
Je bent een super mama voor je zoontje! 🥰