1224 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op MSYR

Ik heb vanacht 8 uur lang geslapen 😳 De afgelopen tijd hadden we tussen 8 ...
Ooh wat goed!! Dan hebben jullie allebei heerlijk geslapen 😴 Wie weet krijgen jullie vannacht weer zo’n fijne nacht

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Gisteravond huilde mijn meisje weer eens, zoals altijd, zó lang en hard en ...
Jeetje wat een moeilijke keuze, maar wat fijn dat jullie serieus genomen worden nu en dat ze met jullie willen gaan meedenken aan een oplossing want zo kan het natuurlijk niet langer. Jullie zijn uitgeput en jullie meisje ook. ❤️ Hoop zo dat er een oorzaak wordt gevonden

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Heftig! Wij hebben net zo’n opname achter de rug. Heeft bij ons voor heel veel verschil gezorgd! Maar was wel heel heftig.

9 maanden geleden

Reactie op Juulie

Heftig! Wij hebben net zo’n opname achter de rug. Heeft bij ons voor heel v ...
Wow echt!! Wil je er maar over vertellen? Mag ook prive. Ben heel erg benieuwd...

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Jeetje wat een moeilijke keuze worden jullie voor gesteld. Opname is misschien wel de 'beste' keuze, omdat ze haar dan goed in de gaten kunnen houden maar tegelijkertijd hartverscheurend. Je kindje achterlaten, heel heftig. Hoop dat jullie samen een keuze kunnen maken waar jullie je beide goed bij kunnen voelen ❤️

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ooh wat goed!! Dan hebben jullie allebei heerlijk geslapen 😴 Wie weet kri ...
Vroeg me de laatste tijd al af hoe laat hij zou komen als we hem niet rond middernacht nog wakker maken voor een voeding. We gaan vanacht, zonder douchen voor het slapen, ontdekken of hij überhaupt nog 's nachts komt 🤷🏼‍♀️🤞🏻

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Oh wat heftig zeg, en wat een lastige keuze ook! Ik hoop dat er het beste uit gaat komen voor jullie ❤️‍🩹

9 maanden geleden

Reactie op MSYR

Vroeg me de laatste tijd al af hoe laat hij zou komen als we hem niet rond ...
En hoe is de nacht nu gegaan? 😁

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ooh wat goed!! Dan hebben jullie allebei heerlijk geslapen 😴 Wie weet kri ...
Hoe gaat het met jullie? Ik ben een beetje niet actief geweest en heb denk ik een hoop gemist! 🙈

9 maanden geleden

Reactie op jessicaaa20

Hoe gaat het met jullie? Ik ben een beetje niet actief geweest en heb denk ...
Ik ben ook niet heel actief geweest de afgelopen dagen. Hier gaat het wisselend ze zit denk ik in sprongetje 3 (volgens de app pas 14 maart) maar ze slaapt erg slecht overdag. Gisteren weer wakker van 16:45 uur tot 21:30 uur, ze huilde niet perse maar gewoon wakker en niks was er goed en niks hielp om haar te laten slapen. Vannacht was ze om 04:00 uur al aan het mopperen half in haar slaap, toen ze wakker werd wilde ze geen flesje maar alleen haar speen en dan viel ze in slaap, maar was haar speen uit was ze weer wakker. We hebben vanaf 04:00 uur vannacht tot ik er klaar mee was om 07:00 uur hazenslaapjes gedaan, en mijn man maar lekker snurken hahaha 😂. Ze heeft daarnet om 07:15 uur ook maar 80 opgedronken van de 130 en de rest weigert ze gewoon. Ze ligt nu in ieder geval te slapen en hoop dat het iets beter gaat vandaag. Hoe gaat het met jullie?

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Wow echt!! Wil je er maar over vertellen? Mag ook prive. Ben heel erg benie ...
Ja hoor, ik stuur je een berichtje

9 maanden geleden

Reactie op Elliema

Oh ja ik heb nog een vraag aan jou Jurst. Hoe ver vooruit had jij het idee ...
Halverwege wat sprong 2 zou moeten zijn. Hij heeft echt dat de hele dag belletjes blazen. Hij zit uitsluitend nog op schoot, en die verveling. Hij kan uit zijn stekkertje gaan echt, van de week in de wagen. Op straat eruit gehaald en door de AH, lekker om zich heen kijken, toen was het weer goed. Soms ook keihard huilen en dan getroost zijn door een boekje voorlezen. En hij gaat ook echt al in onze schoot staan. Laten we hem niet doen, maar hij wil het wel.

9 maanden geleden

Er wordt hier nu ineens al 4 nachten een soort van doorgeslapen 😱

9 maanden geleden

Ik hoop morgen op een betere dag, vind er niks aan al die sprongetjes. Ik snap het hoor, maar het geeft een hoop stress. Ze drinkt de gehele dag al super slecht, waar ze eerst 6 a 7 bijna hele flessen van 130 leegdronk nadat ze weken ervoor slecht dronk is het nu weer mis. We zitten nu na een gehele dag op 550 ml van de bijna 795 die ze normaal drinkt. Ik mag blij zijn dat er iets ingaat, ze is alleen maar aan het sabbelen op de speen van de fles, ze zit met de speen te spelen, tijdens het drinken schiet ze melk uit haar mond werd er gewoon gefrustreerd van. Ook werd ze tijdens het drinken driftig en dit heeft ze normaal nooit, kwam ze telkens bijna zitten alsof ze haar buikspieren aan het trainen was 🤷🏼‍♀️ Ben benieuwd hoelang ze nog slaapt, want ze slaapt al een hele tijd sinds ze vanmiddag weer erg lang wakker was en niet wilde slapen. Ze werd net met veel moeite even wakker voor een fles. Hoop maar dat het snel morgen is & dat ze morgen weer gewoon normaal drinkt. Volgens de oei ik groei app zou ze pas 14 maart aan sprong 3 beginnen. Heb liever dat ze een hele dag niet wilt spelen, maar wel gewoon lekker goed drinkt.

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Halverwege wat sprong 2 zou moeten zijn. Hij heeft echt dat de hele dag bel ...
Haha hier echt hetzelfde, herkenbare dingen. Ook dat bellen blazen en dat ze het duidelijk laat merken als ze zich verveelt🤣 En ze gaat ook steeds al "staan" als ze bij ons op schoot is. Mag ik vragen waarom je hem dit niet laat doen? Ofwel, is het slecht als je je baby het wel laat doen😆 En heerlijk zeg dat hij al 4 dagen doorslaapt!😍

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ik hoop morgen op een betere dag, vind er niks aan al die sprongetjes. Ik s ...
Kan erbij horen hè dat ze door een sprongetje wat minder goed drinken (of juist tegenovergestelde, veel meer willen). Komt vast wel goed😘

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Kan erbij horen hè dat ze door een sprongetje wat minder goed drinken (of j ...
Ja daarom, vanmorgen heeft ze in ieder geval geslapen tot 06:45 uur en toen 130 gedronken. Zei tegen mijn man dat als de fles voller had gezeten had ze hem ook opgedronken

9 maanden geleden

Is het volgende herkenbaar; Gisteren gegeten bij een vriendenstel. Zij hebben 2 Kids, jongetje van 3 en meisje van 6. Maar deze kids (vooral de kleinste) terroriseren de boel zegmaar... zó intens druk hoe ze zich gedroegen. Continu rennen, speelgoed gooien (ja gooien), hard slaan op dingen die dan ook hard geluid maken, bij mij steeds autootjes over m'n arm willen rijden etc terwijl ik met onze baby zit (daar zeg ik dan wel iets van: "niet hier, ik zit met de baby!").. Maar verder durf ik niets te zeggen over hun kinderen (maar zelf laten ze dus alles gewoon gaan).... Man o mannen ik was echt méga overprikkeld toen ik thuis kwam! Voor m'n gevoel nog steeds aan het bijkomen🙈 Wat vreselijk. Zat helemaal niet lekker eigenlijk!! Maar dat durf je dan ook niet te zeggen over iemand anders z'n kinderen... En m'n vriend zegt alleen maar; "joh, Maud deed het toch goed dus toch geen probleem". Dan denk ik ja gelukkig wel (dat had erbij moeten komen), maar ík ging echt niet goed hierop😅 Normaliter zou ik het al druk vinden, maar nu zo na de bevalling ging ik er nog veel slechter op.... herkenbaar?

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

Ja daarom, vanmorgen heeft ze in ieder geval geslapen tot 06:45 uur en toen ...
Hartstikke goed toch😍😍 Ik maak altijd flesje van 180+6schepjes nu. Maar met de fles van 07u00 liet ze ook weer 30ml staan.. en drinkt ze dus niet wat "zou moeten". Maar ze was tevreden en voldaan. Zelf eten wij ook weleens de ene keer wat meer, andere keer wat minder toch? (zo probeer ik maar te denken🤣)

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Is het volgende herkenbaar; Gisteren gegeten bij een vriendenstel. Zij heb ...
Ik herken dat overprikkeld raken bij mezelf ook heel erg. Ik kan echt veel slechter tegen gehuil/gejammer/veel geluiden dan eerder. Denk dat het deels door vermoeidheid komt en misschien ook wel door de hormonen of het hebben van een pasgeborene... Je moet toch de hele tijd 'aanstaan' waardoor al die prikkels misschien ook extra intens aankomen. Ik heb zelf ook echt een kort lontje dus als het me teveel wordt dan kan ik snel uit mn slof schieten, ook niet handig. Niet echt tips, behalve proberen je grenzen aan te geven en proberen geen extra prikkels op te zoeken, al is dat soms gewoon niet helemaal haalbaar. Ik heb hier ook een peuter die af en toe lawaai maakt, en ik corrigeer haar zeker wel maar als ze gewoon lekker speelt ga ik haar ook niet de hele tijd 'ssshussen'. Het wordt vast vanzelf beter, maar fijn is het niet haha.