1251 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Mevrouw_W

Ik herken dat overprikkeld raken bij mezelf ook heel erg. Ik kan echt veel ...
Hier ook super herkenbaar! Wel “nog” maar 1 kindje. Maar ik kan helemaal niet meer tegen veel prikkels. Ook een kort lontje. Denk inderdaad door vermoeidheid/stress.

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Hartstikke goed toch😍😍 Ik maak altijd flesje van 180+6schepjes nu. Maar ...
We hebben vanmorgen 2 flesjes van 130 gehad die ze opdronk, daarna 90 & nu maar 40, omdat ze zo ontzettend moe was en weer niet wilde slapen. Nu haar maar laten slapen en dan om 20:00 uur nog proberen en dan rekken tot 23:45 uur. We missen helaas dan een hele fles, we zitten nu op 390 ml. Begreep dat ze wel minimaal een halve liter moeten binnenkrijgen? Weet dat wij ook wel eens minder honger hebben, maar maak me toch wel zorgen nu. Want ze duwt de speen van de fles er gewoon uit ook al heeft ze nog maar 40 op.

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Haha hier echt hetzelfde, herkenbare dingen. Ook dat bellen blazen en dat z ...
De heupjes kunnen het gewicht niet aan nog. Dus hij mag zich best opstrekken, maar we laten hem niet staan, daarbij houden wij hem niet overeind.

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Is het volgende herkenbaar; Gisteren gegeten bij een vriendenstel. Zij heb ...
Ik vind kinderen van anderen die zich misdragen zonder gecorrigeerd te worden bloedirritant. De kindjes kunnen daar niets aan doen, maar dit heeft mij recent een vriendschap gekost omdat mijn dochter in haar eigen huis echt ontdaan was van haar bezoek. En dan zeg je er dus wel wat van.

9 maanden geleden

Vanmiddag ledikantje op de babykamer terug gezet en net kleine man daar op bed gelegd... ben benieuwd hoe het gaat vannacht!

9 maanden geleden

Reactie op Fleurrrrr

Is het volgende herkenbaar; Gisteren gegeten bij een vriendenstel. Zij heb ...
Ik was gisteren in een baby winkel, maar voor een keer zonder mijn dochter. Een andere baby begon te huilen en ik kon er echt niet tegen 😅. Wilde gewoon rust 😂.

9 maanden geleden

Pff mijn zoontje heeft vandaag al 7 poepluiers en ik moet ze echt snel verschonen anders lekt ie door. Wat een drama 😅

9 maanden geleden

Reactie op Mevrouw_W

Ik herken dat overprikkeld raken bij mezelf ook heel erg. Ik kan echt veel ...
Ja herkenbaar. Het veel "aan staan" zal inderdaad ook niet chill zijn voor al die extra prikkels🤨.. Ja geef het nu wel steeds bij m'n vriend aan.. Haha oh ja, snap het met je peuter. Kids zijn ook wel kids en geluidloos spelen gaat natuurlijk niet voor ze haha

9 maanden geleden

Reactie op bAmbiee

We hebben vanmorgen 2 flesjes van 130 gehad die ze opdronk, daarna 90 & ...
Mmmh ja. Even contact leggen met consultatiebureau misschien? Qua vraag of dit dan toch te weinig is?

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

De heupjes kunnen het gewicht niet aan nog. Dus hij mag zich best opstrekke ...
Aaah ok! Ja ik ondersteun ons meisje ook wel onder haar kontje als zij haar benen strekt🤪👍🏻

9 maanden geleden

Reactie op Jurst

Ik vind kinderen van anderen die zich misdragen zonder gecorrigeerd te word ...
Haha ja, helemaal eens (bloedirritant ja!). Nee de kindjes die zich zo gedragen zijn gewoon gewend aan dat er geen grenzen zijn... kunnen zij zelf idd niets aan doen... Nou, snap zeker dat je in jullie eigen huis er wel wat van gezegd hebt. Sterk van je! (Want ik zeg het zeker te snappen maar durf het dan ook nog niet altijd..). Mag ik vragen wat er toen gebeurde?

9 maanden geleden

Reactie op Poogie

Ik was gisteren in een baby winkel, maar voor een keer zonder mijn dochter. ...
Aaaah hahah. Ik snap het heel goed🥹🤭

9 maanden geleden

Reactie op Tirza99

Pff mijn zoontje heeft vandaag al 7 poepluiers en ik moet ze echt snel vers ...
Hier ineens ook deze hele dag vandaag poepluiers achter elkaar🤔... Normaal 1 per dag.. nu al 5? Niet allemaal hélemaal vol maar ben dit hier ook niet gewend🤔

9 maanden geleden

Vanochtend een giga ontplofte poepbroek. Het zat tot op z’n rug 🥲 Gelukkig vind mijn zoon douchen wel fijn, dus hij is nu heerlijk schoon en fris. Zijn jullie kindjes ook zo dol op douchen? Mijn zoon vind het zo lekker dat hij in slaap valt 🤭🤭

9 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Vanochtend een giga ontplofte poepbroek. Het zat tot op z’n rug 🥲 Gelukkig ...
Mijn dochter houdt van water. Gisteren baby spa gaan doen en de hele tijd lachen en trappelen met de armen en benen 🥰. Hydrotherapie is een dikke aanrader voor iedereen, vind ik 🥰.

9 maanden geleden

Reactie op Poogie

Mijn dochter houdt van water. Gisteren baby spa gaan doen en de hele tijd l ...
Mijn zoon gaat aankomende weekend naar de baby Spa. Ik hoop dat hij het net zo leuk gaat vinden als jouw dochter. 🥰

9 maanden geleden

Lekker wezen bubbelen en massage gehad. Hij genoot!!

9 maanden geleden

Reactie op Lydia01

Vanochtend een giga ontplofte poepbroek. Het zat tot op z’n rug 🥲 Gelukkig ...
Bij mijn dochtertje is het precies juist aan't minderen al die poepluiers 💩🙄 Ik moest haar meermaals helemaal omkleden op een dag. Het zal misschien beter zijn als ze minder liggen 🤔

9 maanden geleden

Reactie op TLdps

Bij mijn dochtertje is het precies juist aan't minderen al die poepluiers � ...
Ik was m’n zoon vanochtend een fles aan het geven toen ik hem z’n broek hoorde vullen. Had alleen niet verwacht dat het meteen zoveel zou zijn. Misschien als de kindjes straks hapjes krijgen dat het iets vaster gaat worden??

9 maanden geleden

Reactie op Kimm96

Lekker wezen bubbelen en massage gehad. Hij genoot!!
Ik ga zaterdag naar zo’n baby Spa. Vond je zoontje het echt geweldig? Ik ben aan de ene kant bang dat mijn zoon heel veel gaat huilen. 😅