1251 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Fleurrrrr
Hartstikke goed toch😍😍
Ik maak altijd flesje van 180+6schepjes nu. Maar ...
We hebben vanmorgen 2 flesjes van 130 gehad die ze opdronk, daarna 90 & nu maar 40, omdat ze zo ontzettend moe was en weer niet wilde slapen. Nu haar maar laten slapen en dan om 20:00 uur nog proberen en dan rekken tot 23:45 uur. We missen helaas dan een hele fles, we zitten nu op 390 ml. Begreep dat ze wel minimaal een halve liter moeten binnenkrijgen?
Weet dat wij ook wel eens minder honger hebben, maar maak me toch wel zorgen nu. Want ze duwt de speen van de fles er gewoon uit ook al heeft ze nog maar 40 op.
9 maanden geleden
Reactie op Fleurrrrr
Is het volgende herkenbaar;
Gisteren gegeten bij een vriendenstel. Zij heb ...
Ik vind kinderen van anderen die zich misdragen zonder gecorrigeerd te worden bloedirritant. De kindjes kunnen daar niets aan doen, maar dit heeft mij recent een vriendschap gekost omdat mijn dochter in haar eigen huis echt ontdaan was van haar bezoek. En dan zeg je er dus wel wat van.
9 maanden geleden
Reactie op Mevrouw_W
Ik herken dat overprikkeld raken bij mezelf ook heel erg. Ik kan echt veel ...
Ja herkenbaar. Het veel "aan staan" zal inderdaad ook niet chill zijn voor al die extra prikkels🤨.. Ja geef het nu wel steeds bij m'n vriend aan..
Haha oh ja, snap het met je peuter. Kids zijn ook wel kids en geluidloos spelen gaat natuurlijk niet voor ze haha
9 maanden geleden
Reactie op Jurst
Ik vind kinderen van anderen die zich misdragen zonder gecorrigeerd te word ...
Haha ja, helemaal eens (bloedirritant ja!). Nee de kindjes die zich zo gedragen zijn gewoon gewend aan dat er geen grenzen zijn... kunnen zij zelf idd niets aan doen...
Nou, snap zeker dat je in jullie eigen huis er wel wat van gezegd hebt. Sterk van je! (Want ik zeg het zeker te snappen maar durf het dan ook nog niet altijd..). Mag ik vragen wat er toen gebeurde?
9 maanden geleden
Reactie op Lydia01
Vanochtend een giga ontplofte poepbroek. Het zat tot op z’n rug 🥲
Gelukkig ...
Mijn dochter houdt van water. Gisteren baby spa gaan doen en de hele tijd lachen en trappelen met de armen en benen 🥰. Hydrotherapie is een dikke aanrader voor iedereen, vind ik 🥰.
9 maanden geleden
Reactie op Lydia01
Vanochtend een giga ontplofte poepbroek. Het zat tot op z’n rug 🥲
Gelukkig ...
Bij mijn dochtertje is het precies juist aan't minderen al die poepluiers 💩🙄 Ik moest haar meermaals helemaal omkleden op een dag. Het zal misschien beter zijn als ze minder liggen 🤔
9 maanden geleden
Reactie op TLdps
Bij mijn dochtertje is het precies juist aan't minderen al die poepluiers � ...
Ik was m’n zoon vanochtend een fles aan het geven toen ik hem z’n broek hoorde vullen. Had alleen niet verwacht dat het meteen zoveel zou zijn.
Misschien als de kindjes straks hapjes krijgen dat het iets vaster gaat worden??