13 Reacties
2 jaar geleden
Ohh wauw mijn diagnose is nog onderweg omdat ze dit pas na de zwangerschap wil bevestigen, vermoeden is dat ik nu 5-10l per dag plas.
Slik minrin, dit verlicht iets maar alsnog voel ik me erg beperkt!
2 jaar geleden
Reactie op -Claire1234
Ohh wauw mijn diagnose is nog onderweg omdat ze dit pas na de zwangerschap ...
Ah dat klinkt heel bekend ja! Ik ben wel blij dat ik nu weet dat ik gewoon veel kan/moet blijven drinken om mijn vocht op peil te houden, ik vond dat vorige zwangerschap toch wel een lastig vraagstuk. Vorige zwangerschap ook meermaals in het 3e trimester t贸ch nog gecontroleerd op suikerziekte omdat het qua symptomen zoveel overlap had. Dus nu blij dat er een verklaring is.
Ik gebruik er geen medicatie voor op dit moment. Ik slik al o.a. zenuwpijnstillers en medicatie voor HG, dus we willen de berg met pillen niet nog groter maken zolang het niet nodig is. Hopelijk red ik het daarmee tot eind zwangerschap.
Is dit voor jouw je eerste zwangerschap?
2 jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Ah dat klinkt heel bekend ja! Ik ben wel blij dat ik nu weet dat ik gewoon ...
Mijn 2e zwangerschap, echter heb ik deze vervelende klachten al ettelijke jaren. Eerst dacht ik dat zit tussen de oren, blij dat het beestje een naam krijgt!
Echter.. uitstapjes en reizen vind ik niet meer prettig dus hoop dat er tzt meer op te lossen valt.
2 jaar geleden
Reactie op -Claire1234
Mijn 2e zwangerschap, echter heb ik deze vervelende klachten al ettelijke j ...
Oh nee, wat shit! Ik ben al lang blij dat ik er hoogstwaarschijnlijk na de bevalling er weer vanaf ben :(
Maar dat kan ik me echt wel voorstellen, ik vind het ook spannend als ik lange tijd bij een wc uit de buurt ben. Vervelend hoe veel invloed het dan op je leven heeft.
Ik las een (vrij nieuw) artikel over dar er misschien een verband is tussen DI en pre-eclampsie/HELLP. Heb jij daar in je vorige zwangerschap ook last van gehad?
2 jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Oh nee, wat shit! Ik ben al lang blij dat ik er hoogstwaarschijnlijk na de ...
Vorige zwangerschap had ik inderdaad een zwangerschapsvergiftiging, hier is nooit een verband gelegd. Echter slik in nu preventief bloeddrukmedicatie
2 jaar geleden
Ja helaas hier ook weer last van. Met mn dochter in 3e trimester diagnose gehad, met deze zwangerschap al met 18 weken. Strenge dieet, maar niks helpt. Dus binnenkort weer aan de insuline helaas. Vorige keer maand gebruikt, en toen ingeleid. Nu helaas al 4 maanden voor uitgerekende datum :(
2 jaar geleden
Reactie op Luluna
Ja helaas hier ook weer last van. Met mn dochter in 3e trimester diagnose g ...
Huh? Diabetes insipudus staat los van suikerziekte en insuline zover ik weet?
2 jaar geleden
Reactie op -Claire1234
Vorige zwangerschap had ik inderdaad een zwangerschapsvergiftiging, hier is ...
Ik ook vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging idd, vandaar dat ik benieuwd was. Ik vond een paar medische artikelen van afgelopen jaar over hoe er wel een verhoogd risico lijkt te zijn, dat maakt me wel weer wat nerveus voor deze keer. Mijn internist heeft daar verder niets over gezegd trouwens, dus ik wil bij mijn volgende afspraak even meenemen.
2 jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Ik ook vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging idd, vandaar dat ik be ...
Ik ben benieuwd, laat je wat weten?
2 jaar geleden
Reactie op Ryrywire
Ik ook vorige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging idd, vandaar dat ik be ...
Nog wijzer geworden?