10 Reacties
2 jaar geleden
Wat ontzettend rot voor je! Ik heb dit niet meegemaakt maar heb wel een echtgenoot die op latere leeftijd (3 jaar geleden) Diabetes type 1 heeft gekregen dus ik weet hoe groot de impact is. Hopelijk weet je snel je weg te vinden tussen alle nieuwe handelingen, spullen en metingen. Heel veel sterkte!
2 jaar geleden
He wat vervelend. Kan me voorstellen dat vooral de uitkijk die ineens van tijdelijk naar blijvend is veranderd lastig is. Ik heb zelf type 1 al vanaf mijn 7e. Gebruik de libre sensir en een medtronic pomp. Laat maar weten als je specifieke vragen hebt, ik zal mn best doen ze te beantwoorden!
2 jaar geleden
Dank je wel voor jullie reacties. Ja het is best heftig. Ik had dit helemaal niet verwacht. Daarom zou fijn zijn om andere ervaringsverhalen te horen en evt lotgenoten contact te kunnen hebben 💖🙏🏻🔥
2 jaar geleden
Dat is erg kl*te! Ik heb al sinds mijn 5e diabetes type 1, en nu een dochter van 11 weken. Ik kan me voorstellen dat het erg pittig is om nu diabetes te krijgen, zeker met een kleine die veel aandacht nodig heeft. Het kost een hoop tijd en energie om uit te vogelen hoe je lichaam er op reageert en wat je het beste in welke situatie kan doen. Ik heb natuurlijk al bijna mijn hele leven diabetes, waardoor ik precies weet hoe ik er voor moet zorgen dat mijn bloedsuiker op peil is. En ja, tijdens een zwangerschap is dat echt een uitdaging ivm de schommelingen in je hormonen. Ik merk dat ik nu, vanwege borstvoeding, weer veel minder insuline nodig heb, en minder schommelingen heb. Schommelingen blijf je houden helaas, want dit hangt ook samen met jouw menstruatie cyclus (eerste helft heb je minder insuline nodig, na eisprong meer). Mocht je vragen hebben, stuur gerust een berichtje!
2 jaar geleden
Hoi hoi 👋🏻 ik had naar een paar van jullie een vriendschapsverzoek gestuurd en een privebericht gestuurd 😊 hadden jullie die ontvangen?? Ik hoor het wel.
Groetjes 💖🙏🏻🔥
2 jaar geleden
Reactie op Lizzietje007
Hoi hoi 👋🏻 ik had naar een paar van jullie een vriendschapsverzoek gestuu ...
Ik weet niet of ik er bij zat, maar ik heb niets gezien. Zitten meer foutjes in de app de laatste tijd, goed dat je het even checkt 😅
2 jaar geleden
Reactie op LiennepienHvG
Ik weet niet of ik er bij zat, maar ik heb niets gezien. Zitten meer foutje ...
Hoi hoi ik heb je een bericht gestuurd. Ik kreeg ook geen melding meer