31 Reacties
één maand geleden
Reactie op Loefje123
En voor jullie ook beterschap! Hoe gaat het nu bij jou?
Hier helaas nog geen verbetering. Hij hoest nu ook vreselijk, dus slaapt nauwelijks. Z'n keel doet pijn dus na elke hoestbui krijst hij het ook nog uit. Het is zo zielig. En voor hoest mag je ze nog niks geven. Koorts is nu wel eindelijk (net) onder de 39 graden. Hoe gaat het bij jou?
één maand geleden
Reactie op Jurst
Hoe is het vandaag gegaan?
Lief dat je t vraagt! Het leek heel goed te gaan, maar na haar tweede dutje toch weer erg verdrietig wakker geworden. Zit daardoor nu toch te twijfelen om nurofen én pcm te geven. Gelukkig wel rustig de nacht in gegaan. Hopen op een goede nacht 🙏🏼
één maand geleden
Reactie op jacquelinemarije
Hier helaas nog geen verbetering. Hij hoest nu ook vreselijk, dus slaapt na ...
Ah dat hoesten is echt vreselijk he! Wat super zielig 😥 Wel fijn dat de koorts wat gezakt is. Helpt het misschien om zijn bedje wat schuin te zetten? Hier vanmiddag toch weer een flinke huilbui gehad. Misschien daarom toch wat meer pijnstillers gebruiken denk ik
één maand geleden
Beterschap! Hier ook al de hele week ziek. Vorige week HAP en SEH geweest (en opname). Hier positief getest op kinkhoest 🥺🤎
één maand geleden
Reactie op Rainbowafterstorm
Beterschap! Hier ook al de hele week ziek. Vorige week HAP en SEH geweest ( ...
Ah, beterschap!
Hier kwakkelen we allemaal al sinds half september en mijn man heeft dus 99% zeker kinkhoest. Ik heb het idee dat ons zoontje het ook heeft, gelukkig minder heftig door de vaccinaties die hij al gehad heeft. Ik had het denk ik ook, en ben ook minder ziek geworden, maar ik ben 2x geënt tijdens m'n zwangerschappen. Maar het is echt ellendig. ☹️