11 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een Donkey voor onze 19 maand oude dreumes en baby van 5 maanden, maar ik vind de Dooky niet zo'n succes eigenlijk. Door de breedte van de wagen kan je 1 kant van de doek niet handig vastknopen. Misschien wel als je er een extra stukje stof/veter aan naait ofzo om hem te verlengen, heb ik nog niet geprobeerd. Nog geen ervaring met een parasol verder.

2 jaar geleden

Een parasol is prima als er geen/weinig wind is en je niet veel van richting verandert (zoals tijdens het wandelen), dan blijf je namelijk de parasol verwisselen. Bij Joolz zit een zonnecover, heeft Bugaboo niet ook zoiets? Die van Joolz vind ik persoonlijk erg fijn.

2 jaar geleden

Dooky is echt idraaal !!

2 jaar geleden

Ik heb beide en ik vind het allebei niks. De dooky werkt opzich prima maar ik vind het vervelend dat ik haar dan niet meer kan zien. Daarom toch een parasol gekocht maar dat is ook een beetje een lomp ding. Ik gebruik nu toch maar de dooky, de parasol is handig voor als ze zittend in de wagen kan.

2 jaar geleden

Reactie op LizaSil

Ik heb beide en ik vind het allebei niks. De dooky werkt opzich prima maar ...
Oooh hahaha, dan weet ik het ook even niet meer 1🙈

2 jaar geleden

Wij hebben een dooky een handig ding maar wel jammer dat je dan van opzij naar je kindje moet kijken... enige nadeel als de zon opzij zit heeft de dooky niet zoveel nut want schijnt dan van de zijkant op je kindje

2 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

Wij hebben een dooky een handig ding maar wel jammer dat je dan van opzij n ...
Daar was ik dus al bang voor...

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

En daar hangen wij dan even een hydrofiele doek voor :) fluitje van een cent! Baby slaapt nog beter ook door minder afleiding in de wagen

2 jaar geleden

Reactie op Lindsaytje

Wij hebben een dooky een handig ding maar wel jammer dat je dan van opzij n ...
Dat heb ik niet. Heb zowel de dooky als parasol besteld. Parasol is heel hoog, dus dat is niet praktisch als je loopt (zoals hieronder ook werd gezegd) maar ik bewaar hem wel, voor weet ik het: buitenspelen, strand? De dooky sluit voor onze kinderwagen juist goed aan, ik heb hem dan semi-opgerold hangen. Net even die bovenkant waar de zon langs kan schijnen wordt hiermee bedekt. Dus kijk vooral even hoe het aan je wagen moet hangen, want als je hem wel vast moet knopen krijg je wat Lindsay beschrijft denk ik.

2 jaar geleden

Reactie op MelVG

Dat heb ik niet. Heb zowel de dooky als parasol besteld. Parasol is heel ho ...
Ja ik moet hem knopen aan de wandelwagen zelf onderaan bovenaan met zo een cirkeltjes die je aan de kap moet hangen. Ik denk dat hij wel beter zal passen het stukje met het gewone zit gedeelte maar met de wandelwagen zligbak heb ik dit dus voor. Wel geen zon in zijn gezichtje.

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Ik heb het gisteren voor het eerst uitgestelt op de wandelwagen ligbak en wij hadden dus dit voor. Denk dat het beter zal passen op de wandelwagen gewone zit gedeelte dan op de ligbak denk ik.