17 Reacties
20 dagen geleden
https://www.amazon.nl/Eco-Naty-Baby-Luiers-milieuvriendelijke/dp/B07G9M9DLC/ref=mp_s_a_1_1?adgrpid=1345802695873534&dib=eyJ2IjoiMSJ9.j4s_MRI35J-lbJG0u4efZHhPIEdmBto8bzBQ3z5trlIwNX_WOqkA9GbpilQGe-4CRH5-jsoaWiogMcpGQcfvmFCLHq-4h8-7cspHVJDX4M_a6O5xqfXOEspWF-oJzVbiw7PCJijUcLSXKEct5b6rdiksZ_p2QobKaSzq3HPc-a21IrwIOwK0zbYhggFsLngVu9x_sNOLMKMAtX2VPuBQCQ.nNSOw_PJfREEur6xrld4__4XsRalocqgfQUllpxYdjU&dib_tag=se&hvadid=84113002189797&hvbmt=be&hvdev=m&hvlocphy=160604&hvnetw=s&hvqmt=e&hvtargid=kwd-84113082733854%3Aloc-129&hydadcr=5879_2335970&keywords=eco+by+naty&msclkid=5c02dd1ee5ff1350f155ba51a1579099&qid=1733248176&sr=8-1
Dit was een tip van iemand uit een andere topic met hetzelfde probleem. Ik heb het zelf niet, maar dacht stuur je de link door.
20 dagen geleden
Wat ik doe 's nachts:
- maat 5 pampers premium protection, vastmaken tot op de navel ongeveer
- daar overheen pampers night pants maat 5, optrekken tot boven de navel.
Gaat altijd goed, zelfs de doodenkele keer dat ik 's nachts nog een extra flesje (90cc) geef. Meerdere voedingen per nacht zal ook deze combinatie niet tegen bestand zijn, maar op deze leeftijd zul je dat ook wel niet meer hebben?
20 dagen geleden
Reactie op Leeuwtje91
Luierbroekjes ook al geprobeerd?
Geprobeerd, pampers waren geen succes.
20 dagen geleden
Reactie op Domensino
Wat ik doe 's nachts:
- maat 5 pampers premium protection, vastmaken tot op ...
Dit kan ik eens proberen. Tweede eroverheen. Meestal geen nachtvoeding. Afgelopen dagen wel ivm verkoudheid. Maar hij is daarvoor al nat 😅
20 dagen geleden
Meneer heeft hebt aardige baby vetjes, en een buikje. Hierdoor krult de luier snel rond bij de buik en kan hij niet zo "hoog". Mogelijk zit daar het issue.
20 dagen geleden
Reactie op Twinkelstar
Meneer heeft hebt aardige baby vetjes, en een buikje. Hierdoor krult de lui ...
Dat gebeurt hier idd ook als ik de 2e niet eroverheen doe. De tweede is vooral om de eerste op z'n plek te houden. De pants krullen eigenlijk nooit naar beneden in mijn ervaring, omdat ze losser rond de buik zitten.
20 dagen geleden
Reactie op Domensino
Dat gebeurt hier idd ook als ik de 2e niet eroverheen doe. De tweede is voo ...
Klopt, dat was met ons zoontje (buikslaper) ook zo. Dat blijft dan wel netjes hoog zitten, omdat het lekker rekbaar is en daardoor niet naar beneden krult. Wie weet dubbelop een oplossing! :)
18 dagen geleden
Test mislukt, sirene ging af snachts. Toen onderste luier verwijderd en met luier broekje door gegaan. Niet doorgelekt, maar ook geen hele nacht kunnen testen 😅.
Zou fijn zijn als meneer weer beseft dat doorslapen ook geen optie is.
13 dagen geleden
Luier met daarboven een luierbroekje werkt top! Nog niet doorgelekt sinds dien. S ochtends de volle luier er onderuit en het luierbroekje kan nog even mee.