7 Reacties

3 dagen geleden

Al dentinox geprobeerd? Werkt niet heel lang maar het hielp hier wel!

3 dagen geleden

Pfff.. zielig is dat he. Ik heb t idee dat het hier mega lang duurt. Alle 4 is het tandvlees opgezwollen.. 1 week last van scherpe poep gehad en koorts. En ze zijn nog steeds niet door! Hier gebruiken we Dentinox, kan nou niet echt merken of het helpt ja of nee.

3 dagen geleden

Nee idd hier ook al vaker dentinox geprobeerd maar lijkt ook niet te werken. Net werd ze na 20 min slapen weer overstuur wakker, blijft ook huilen 馃様 echt zielig

3 dagen geleden

Helaas geen tips.. Qua pijnstilling heb je alles al geprobeerd. Geef je af en toe of spiegel opgebouwd? Anders zou je kunnen kijken of dat nog verschil maakt. Hier zijn er inmiddels al 3 door. Hier is het icm opnieuw ziek zijn, vermoed RSV. Ze wil ook niks eten. Beide kindjes zijn goed ziek.. :(

3 dagen geleden

Reactie op Leeuwtje91

Helaas geen tips.. Qua pijnstilling heb je alles al geprobeerd. Geef je af ...
De afgelopen 24 uur gespiegeld. Ja ik vermoed idd hier ook dat er nog iets anders aan de hand is, de andere twee kiezen gaven niet zo extreem veel klachten als nu. RS virus heerst hier ook op de opvang. Sterkte!

3 dagen geleden

Reactie op Jonga

De afgelopen 24 uur gespiegeld. Ja ik vermoed idd hier ook dat er nog iets ...
Zou goed kunnen inderdaad. Bedankt, hopelijk zijn ze allemaal snel weer beter! 馃

2 dagen geleden

Reactie op Jonga

De afgelopen 24 uur gespiegeld. Ja ik vermoed idd hier ook dat er nog iets ...
Misschien anders ook even langs de huisarts om de oren te checken? Vervelend hoor, beterschap met haar!